• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 24 مهر 1399
کد مطلب : 113253
+
-

نکته بازی

پس نقش شما چه بوده؟
مسعود سلطانی‌فر گفته: «پرسپولیس و استقلال در این سال‌ها بهترین نتایج را به‌دست آورده‌اند؛ بدون اینکه از بودجه دولتی استفاده کنند.» اولا که نتایج پرسپولیس از صدقه سر برانکو و نسل طلایی‌اش خوب بوده، اما بعید است استقلالی‌ها چندان با وزیر محترم ورزش هم‌عقیده باشند. ثانیا اگر باور کنیم سرخابی‌ها به هیچ‌وجه از بودجه دولتی استفاده نکرده‌اند، پس وزارت چه نقشی در این موفقیت‌ها داشته که الان آقای وزیر دارد پزش را می‌دهد؟ یعنی واقعا ایشان باور دارد مدیرانی که برای  2باشگاه انتخاب کرده باعث موفقیت سرخابی‌ها شده‌اند؟ یعنی مثلا آقایان افتخاری و فتحی خیلی مدبر بودند؟ آقایان عرب و رسول‌پناه عالی هستند؟ آقای انصاری‌فرد با آن فاکتورهای درخشان کت‌وشلوار موفق عمل کردند؟ عضو هیأت‌مدیره‌ای که می‌گوید هزینه اسنپ جام رقیب را من می‌دهم، خیلی درایت دارد؟ پس این همه بدهی و پرونده حقوقی میراث کیست؟

خب شما ندهید
افزایش سرسام‌آور دستمزد بازیکنان صدای همه را درآورده. آخرین نفری هم که به این داستان اعتراض کرد، محمدرضا زنوزی بود. مالک باشگاه تراکتور گفته: «بازیکن بغل پا زدن بلد نیست، اما زیر 2میلیارد نمی‌خواهد.» بله؛ مخصوصا ممنوعیت جذب بازیکن خارجی این فضا را بدتر هم کرده است، اما خب شما می‌توانید این پول را به بازیکنان ناکارآمد ندهید. می‌توانید صبور باشید، این مبالغ را در تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کنید و بعد از چند سال لذتش را ببرید. این توصیه به همه مدیران و هواداران است؛ مخصوصا جناب زنوزی که در این سال‌ها حسابی قیمت بازیکنان را بالا برد. هر بازیکنی که خواست باشگاهش را تحت فشار بگذارد، یک عکس با زنوزی آورد. وقتی در تیم شما بازیکنی که قلبش خراب بوده 800هزار دلار گرفته، چرا کسی که بغل پا زدن بلد نیست، باید دست خالی برود؟

خودت بی‌خیال شو
کریستیانو رونالدو هرقدر به شکستن رکورد علی دایی نزدیک‌تر می‌شود، اتفاقات بدتری برایش می‌افتد. با ازسرگیری مسابقات ملی، اول کریس را زنبور گزید، بعد داستان سرپیچی رونالدو از دستور مدیران یوونتوس برای قرنطینه بازیکنان پیش آمد و کریس به‌خاطر رسیدن به بازی‌های ملی با آنها درگیر شد. بعد چشمه گلزنی او خشکید؛ تا جایی که دیدیه دشان بعد از بازی پرتغال و فرانسه گفت: «اصلا رونالدو را در زمین ندیدم. » همه اینها بس نبود، رونالدو در آستانه بازی با سوئد مبتلا به کرونا شد و این مسابقه را از دست داد. رونالدو تا به حال 7گل به سوئد زده و این تیم محبوب‌ترین قربانی او به شمار می‌آید، اما این بار کرونا اجازه رویارویی با طلایی‌پوشان را به کریس نداد. خلاصه که آقاجان تا بلاهای بیشتری سرت نیامده، پایت را از کفش علی دایی ما بیرون بکش! 

این خبر را به اشتراک بگذارید