• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 23 مهر 1399
کد مطلب : 113169
+
-

پرسپولیس باز هم لود نشد

قدیمی‌ها همچنان غایبند و سیدجلال می‌گوید: ناراضی هستیم اما اعتصاب نکرده‌ایم

شرایط پرسپولیس در دومین روز از آغاز تمرینات فصل جدید نیز تفاوت چندانی با روز اول نداشت. یحیی گل‌محمدی که در اولین روز با توجه به تعداد کم بازیکنان دل‌ودماغی برای تمرین دادن تیمش نداشت در روز دوم نیز با همین مشکل روبه‌رو بود و از جمع بازیکنان اصلی‌اش فقط سعید آقایی به تمرین اضافه شد. دیروز (سه‌شنبه) حامد لک، امیرمحمد یوسفی، احسان حسینی، سینا مهدوی، سعید آقایی، علی شجاعی، احسان پهلوان، سعید حسین‌پور، میلاد سرلک، آرمان رمضانی و امیر روستایی ۱۱بازیکنی بودند که در تمرین پرسپولیس حاضر شدند. 5ملی‌پوش و 2بازیکن خارجی سرخپوشان همچنان غیبت داشتند و عیسی آل‌کثیر، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه و محمد نادری نیز در زمین شهیدکاظمی حضور نداشتند که آل‌کثیر مصدوم و 3نفر دیگر بلاتکلیف هستند.
 در این میان غیبت سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری و امید عالیشاه از همه معنی‌دارتر بود که گفته می‌شود به‌خاطر مسائل مالی و عدم دریافت آپشن‌های قرارداد بوده است. حتی شنیده می‌شد بازیکنان قدیمی پرسپولیس از دست بازیکنان جدید این تیم که در تمرینات حاضر شده‌اند ناراحت هستند و معتقدند تازه‌واردها چون پول‌شان را در ابتدای فصل گرفته‌اند مشکلی ندارند و به فکر بازیکنان قدیمی هم نیستند. از طرفی، بیشتر بازیکنان قدیمی هم در اردوی تیم‌ملی هستند و مشخص نیست وقتی از ترکیه برگردند در تمرینات حاضر می‌شوند یا با اعتصابیون همراهی می‌کنند. البته کاپیتان پرسپولیس دیروز در گفتگو با ورزش3 هرگونه شائبه اعتصاب را رد کرد اما در عین حال تایید کرد که بازیکنان شکایت دارند! سیدجلال گفت: «برخی به دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلود هستند. ما فصلی که با آقای برانکو همه جام‌ها را گرفتیم من از احمد، سیامک، کمال، عالیشاه، انصاری و... خواستم که با توجه به شرایط باشگاه بین 30 تا 40درصد تخفیف بدهند تا مشکلی پیش نیاید.
خوشبختانه خود بازیکنان هم خیلی زود پیش‌قدم شدند و با رضایت کامل و دلی این موضوع را انجام دادند... ما بازیکنانی هستیم که طی این مدت با همه مشکلات و سختی‌ها جنگیدیم. روبه‌روی همه چیز قرار گرفتیم اما برای خوشحالی هوادار تلاش کردیم و این جواب و حق ما نیست. ما به کارمان و تمرین قطعا ادامه می‌دهیم و مثل همیشه تلاش خواهیم کرد برای خوشحالی بیشتر هوادار. کاری که تا به امروز هم انجام دادیم. اما خیلی چیزها پشت موفقیت تیم پنهان مانده است... حق بازیکنان و هوادار این نیست.» در همین حال خبر فسخ قرارداد شجاع خلیل‌زاده با سرخپوشان نیز دیروز جدی‌تر از روزهای گذشته به گوش رسید و حالا کار مسئولان پرسپولیس برای راضی کردن مدافع ناراضی و بازگرداندن او به تیم نیز مشکل‌تر شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید