• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 19 فروردین 1397
کد مطلب : 11306
+
-

زکی‌پور: من و نورافکن می‌توانیم سمت چپ استقلال را بیمه کنیم

صد درصد تا فینال آسیا می‌رویم

زکی‌پور: من و نورافکن می‌توانیم سمت چپ استقلال را بیمه کنیم

محمد زارعی
میلاد زکی‌پور مدافع استقلال تهران برخلاف فصل قبل که یکی از مهره‌های اصلی این تیم محسوب می‌شد در این فصل بعد از دوره مصدومیت کمتر  فرصت بازی پیدا کرد. زکی‌پور چند بازی گذشته باز هم فرصت بازی پیدا کرده است. صحبت‌های زکی‌پور را
در ذیل می‌خوانید.
  از بازی با مشکی‌پوشان شروع کنیم.
بازی خوبی بود. مشکی‌پوشان هم تیم خوب و قابل احترامی است اما ما کمی خسته بودیم. در نیمه دوم 2-3 تعویض انجام دادیم و تیم یک مقدار جان گرفت و بازی خوبی را ارائه دادیم. دست هواداران درد نکند که در هوای بارانی به ورزشگاه آمدند و حمایت‌مان کردند. امیدوارم روند رو به رشدمان را همین طور ادامه بدهیم تا استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.
  تو اول فصل فیکس بودی اما بعد از مصدومیتی که داشتی دیگر نتوانستی جایگاه سابق خود راپس بگیری.
بله؛ کمی بدشانسی به سراغم آمد. به اردوی تیم‌ملی رفتم و وقتی برگشتم از ناحیه دوقلو پا مصدوم شدم. همین موضوع باعث شد از تیم عقب بیفتم و متاسفانه باز هم مصدوم شدم. بدشانسی پشت بدشانسی گریبانم را گرفت. بعد هم که تیم خوب نتیجه گرفت. مربی هم وقتی تیم خوب نتیجه می‌گیرد دست به ارنج خود نمی‌زند. آقای شفر هم مربی خوبی است و کم‌کم دارد من را به ترکیب برمی‌گرداند. البته همه ما هم سربازان استقلال هستیم فرقی نمی‌کند چه‌کسی به زمین می‌رود. مهم این است که استقلال را پیروز کنیم و به جایگاهی که لیاقت‌اش را دارد برسانیم.
  پس اعتقاد داری مصدومیت باعث شد جایگاه‌ات را از دست بدهی؟
هم مصدومیت بود و هم یکسری مسایل دیگر که نمی‌شود گفت.
  در سمت راست خسروحیدری و وریا غفوری زوج خوبی تشکیل داده‌اند. تو هم می‌توانی با نورافکن یا شجاعیان در سمت چپ استقلال مشابه چنین ترکیبی را داشته باشید؟
من با جفت‌شان خیلی راحتم. با امید نورافکن چند دقیقه‌ای در زمین بودیم خیلی خوب با هم کار کردیم.حتی از خود امید هم بپرسید با چه کسی راحت بازی کنی، می‌گوید میلاد زکی‌پور. من هم خیلی با امید راحتم. اگر در سمت چپ هر دو بازی کنیم، خیلی راحت می‌توانیم سمت چپ استقلال ر ا بیمه کنیم.
  در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم صعودتان قطعی شده.
یک بازی خیلی سخت دیگر مقابل الهلال داریم. تحت هر شرایطی نباید در این مسابقه بازنده باشیم مساوی کنیم یا ببریم بهتر خواهد بود. صعودمان قطعی شده ولی باید تیم اول بالا برویم.
  این استقلال فعلی می‌تواند عنوان قهرمانی آسیا را به‌دست بیاورد؟
من دراین قضیه خیلی دلم روشن است. همه جا هم می‌گویم که تیم ما خیلی تیم خوبی است و اگر گروه مرگ را پشت بگذرانیم که گذاشتیم صد درصد تا فینال آسیا پیش می‌رویم.
  در لیگ‌برتر می‌توانید عنوان دومی را از ذوب‌آهن بگیرید؟
صددرصد.
  قهرمانی حذفی را چطور؟
فوتبال بالا و پایین دارد ولی ان‌شاءالله قهرمان حذفی
هم می‌شویم.
  مهم‌ترین برنامه خودت در سال97 چیست؟
اینکه تلاش کنم به تیم‌ملی راه پیدا کنم و در استقلال بدرخشم و جایگاهی را که دوستش دارم
به‌دست بیاورم.
  به نظرت چرا منصوریان نتوانست در استقلال موفق باشد و حالا شفر این‌قدر موفق است.
شفرخیلی مربی خوبی است. آلمانی‌ها خیلی روی نظم و انضباط تاکید دارند و تلاش کرده تیم را به تفکرات خودش نزدیک کند و حالا هم می‌بینید تیم خیلی خوب و شیک بازی می‌کند. روی علی آقا منصوریان فشار زیاد بود و نشد که بشود...



 

این خبر را به اشتراک بگذارید