• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 20 مهر 1399
کد مطلب : 112689
+
-

بهره‌برداری از ده‌ها پروژه کوچک‌مقیاس محلی

تیتر یک
بهره‌برداری از ده‌ها پروژه کوچک‌مقیاس محلی

شهردار منطقه 10 برای نظارت بر نحوه اجرای عملیات عمرانی پروژه‌های کوچک‌مقیاس از پروژه‌های عمرانی، خدماتی و ترافیکی منطقه بازدید کرد. 
در این بازدید 3 ساعته شهردار منطقه 10 همراه جمعی از مدیران در جریان روند پیشرفت پروژه‌های قابل افتتاح قرار گرفت و به بررسی اقدامات انجام‌شده پرداخت. «مجید رباطی» همچنین با اشاره به تلاش شبانه‌روزی معاونت‌ها و بخش‌های مختلف برای ساخت پروژه‌ها و همچنین اجرای بهینه امور از آماده‌سازی و اتمام مراحل این پروژه‌ها خبر داد و افزود: «با تلاش مجموعه مدیریت شهری منطقه بیش از ده‌ها پروژه مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی به شهروندان به بهره‌برداری می‌رسد.» او در این برنامه از پروژه‌های ساماندهی و بهسازی گذر پشت بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان جمهوری، خیابان شهید رنجبر، بوستان‌های دوچرخه، عارف قزوینی و حکیم، مرکز کارآفرینی و رشد، کلینیک منطقه، موزه آثار طبیعی و حیات وحش هفت‌چنار و پیاده‌راه شهید دعوتی بازدید کرد.  رباطی در این دیدار به اهمیت اجرای پروژه‌ها در توسعه و زیباسازی شهر اشاره کرد و بر تسریع در انجام و تحویل پروژه‌های مذکور در موعد مقرر نیز تأکید داشت. 
 او همچنین در ادامه همراه جمعی از مدیران شهری از پکیج تصفیه‌خانه صد مترمکعبی بوستان هزار شهید بازدید کرد. گفتنی است مراحل اجرایی پکیج تصفیه‌خانه آب بوستان هزار شهید نیز با هدف بهینه‌سازی مصرف و حفاظت از منابع آب و محیط‌زیست، رعایت بهداشت عمومی، حذف شرایط خطرپذیری ناشی از تخلیه فاضلاب‌های با تصفیه ناکافی به منابع آب سطحی و زیرزمینی به پایان رسیده است و به‌زودی بهره‌برداری می‌شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید