• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 19 مهر 1399
کد مطلب : 112595
+
-

سلیمی: فقط به بازی در تیم‌های خارجی فکر می‌کنم

مدافع تراکتور که با پرداخت مبلغی از این تیم جدا شده منتظر ویزاست تا به جمع لژیونرها اضافه شود

سلیمی: فقط به بازی در تیم‌های خارجی فکر می‌کنم

امیرحسین اعظمی- روزنامه‌نگار

ایمان سلیمی مدافع تراکتور سرانجام از این تیم جدا شد. او در این تیم 2 فصل موفقیت‌آمیز را سپری کرد و از چند هفته پیش قابل پیش‌بینی بود که تراکتور این مدافع را از دست خواهد داد. سلیمی با پیشنهاد اروپایی مواجه شده و منتظر طی شدن مراحل اداری برای صدور ویزاست تا فوتبالش را در اروپا ادامه دهد. او تأکید می‌کند که برای پیشرفت در فوتبال راهی جز جدایی از تراکتور برایش باقی‌نمانده بود. سلیمی در گفت‌وگو با همشهری از شرایط این روزها و دلایلش برای جدایی می‌گوید.

  فکر می‌کنی جدایی از تراکتور تصمیم درستی بود؟
من فصل گذشته هم قبل از اینکه مسابقات شروع شود از لیگ یونان پیشنهاد داشتم ولی بعد از صحبت‌هایی که با دنیزلی و ‌مسئولان باشگاه داشتم در نهایت ماندم تا دوباره برای تراکتور بازی کنم. ولی این بار دیگر ماجرا متفاوت است و باید به آینده فکر کنم. تراکتور همیشه در قلب من است ولی باید به پیشرفت خودم هم فکر می‌کردم. وقتی فرصتی برای پیشرفت فراهم می‌شود نباید به سادگی آن را از دست داد.
  فکر نمی‌کنی هواداران تراکتور بابت این جدایی از تو ناراحت شوند؟
آنها فهیم هستند و ‌شرایط هر بازیکنی را درک می‌کنند. من خاطرات خوبی از 2 سال گذشته در تراکتور دارم. دوست داشتم باشگاه تراکتور بیشتر با من همراهی کند ولی خب مجبور شدم از شرایطی که می‌توانم استفاده و قراردادم را فسخ کنم. هواداران هم می‌دانند که در این 2 سال واقعا کم نگذاشتم و با تمام وجودم برای این تیم بازی کردم.
  ظاهرا پیشنهاد اروپایی از چند‌ماه پیش به‌دست تو رسیده است؟
بله، درست است ولی من صحبتی نکردم تا فصل تمام شود چون دوست نداشتم تمرکزم به هم بریزد. از طرفی خدا را شکر می‌کنم که فصل برای تراکتور خوب تمام شد و ما در جام‌حذفی قهرمان شدیم تا شرمنده هواداران نباشیم. آنها واقعا لایق بهترین‌ها هستند.
  درست است که از مسئولان باشگاه هم ناراحت هستی؟
بحث ناراحتی نیست ولی دوست داشتم در این شرایط سخت بیشتر با من کنار می‌آمدند چون از لحاظ مالی تحت فشار قرار داشتم. من باید مبلغی را به تراکتور می‌دادم که وضعیتم را سخت کرده بود ولی خدا را شکر که این مشکل رفع شد. من هیچ وقت در تراکتور حاشیه نداشتم و دوست داشتم باشگاه با من کنار می‌آمد.
  حالا قرار است به کدام تیم بروی؟
تا چیزی قطعی نشود صحبت نمی‌کنم.
   قرار است به لیگ یونان بروی؟
دو سه پیشنهاد رسمی دارم. خیلی به آنها نزدیک هستم. کارهای ویزا مانده و بعد که تمام شد، در موردش حرف می‌زنم. حالا باید ببینم کجا برای من بهتر است.
  دوست نداری به تیم دیگری در لیگ برتر بپیوندی؟
من فقط به بازی در خارج از ایران فکر می‌کنم نه چیز دیگری.
  چقدر احتمال می‌دهی به تیم ملی برسی؟
رفتن به اروپا می‌تواند وضعیت فنی مرا بهتر کند. قطعا به این فکر می‌کنم که بیشتر تمرین کنم و کیفیت خودم را بالاتر ببرم. من برای رسیدن به تیم ملی هیچ وقت ناامید نمی‌شوم.

این خبر را به اشتراک بگذارید