• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 13 مهر 1399
کد مطلب : 112169
+
-

با مردم

  قیمت‌های چندگانه در بازارهای گچساران
در گچساران هر مغازه قیمت دلخواه خود را برای کالاها تعیین می‌کند و اگر کسی قیمت کالاها را نداشته باشد به راحتی مبالغ هنگفت از مشتری دریافت می‌کنند، مثلا قیمت یک آنتن در حدود ۹۰ هزار تومان است اما یکی از مغازه‌داران به قیمت ۱۱۰ هزار تومان می‌فروشد، دیگری 85هزار تومان، یکی دیگر 120هزار تومان و... و هیچ نظارتی بر عملکرد مغازه‌داران نیست.
مردانی از گچساران

  برای خرید خانه تا نبیره‌هایمان باید قسط بدهند
با یک حساب سرانگشتی و تورم روزمره حساب کرده‌ام که با درآمد ما برای خرید خانه همه تا نوه و نتیجه باید 352سال روی هم کار کنیم، شاید نبیره‌مان بتواند چند متر آن هم از نوع مسکن مهر 99ساله بخرد! این چگونه کمکی است که مسئولان می‌کنند و اسمش را هم می‌گذارند تسهیلات!
فرامرز فتاحی از تهران

  قلع و قمع درختان کردستان را جدی نگرفته‌اند
چند‌ماه است که قاچاقچیان الوار در حال قلع و قمع کردن درختان جنگل‌های کردستان هستند. مردم استان از این موضوع بسیار نگران هستند و مسئولان استانی تاکنون اقدامات مؤثری انجام نداده‌اند. از سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور تقاضای رسیدگی و بررسی جدی موضوع را داریم.
صلاتی از سنندج

  پرونده استخدامی چند سال اخیر را بررسی کنند
بعد از کشفیات گسترده مدارک جعلی، از مسئولان انتظار می‌رود نسبت به بررسی پرونده‌های استخدامی سال‌های اخیر هم اقدام کنند و کسانی را که با مدرک قلابی استخدام شده‌اند به مردم معرفی و مجازات کنند. غیراز این باشد کشف مدارک جعلی ارزشی ندارد.
کشاورز از تهران

  ورودی شهرک فرهنگیان را به جای اول بازگردانند
مسدود شدن مسیر ورودی شهرک فرهنگیان از سمت میدان عاشورا در همدان اهالی این منطقه را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده که ازجمله آن طولانی شدن مسیر ورودی به شهرک است که البته بر مبنای مصوبه اخیر شورای ترافیک شهرستان صورت گرفته است. این در حالی است که با اجرای این مصوبه مسیر رانندگان تاکسی و ون‌های خطوط مسافربری ۵. ۵ کیلومتر اضافه شده است‌. از مسئولان عالی تقاضای داریم مسیر ورودی را به جای سابق خود بازگردانند.
قشیمی از همدان

این خبر را به اشتراک بگذارید