• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 19 فروردین 1397
کد مطلب : 11207
+
-

ریزنویس

  حجت الاسلام دعایی (مدیر مسئول روزنامه اطلاعات): امیدوارم زمزمه‌هایی که در این ماه پرآرامش و شکوفا بلندشده جدی نباشد و علت هر چه که هست موجب استعفای دکتر نجفی نشود. دعاهای زیادی پشت سرتان است، اگر استعفا ندهید و رای شورا را بپذیرید همه ما را خوشحال می‌کنید. امام در پایان عمر خود بیمار بود و بارها مسئولان برای استعفا به نزد او می‌آمدند، اما امام می‌گفت من با این بیماری و کهولت سن از مردم خجالت می‌کشم که استعفا بدهم، شما چگونه می‌خواهید در این شرایط استعفا بدهید.
  صمیم روزبهانی (سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران): شاهد وضعیت ناپایدار جوی در فصل بهار هستیم و طبق آنچه در سال‌های اخیر نیز شاهد آن بوده‌ایم، احتمال وقوع طوفان و بارش‌های شدید در نقاط مختلف تهران وجود دارد. (ایسنا)
  مهندس مهدی پورشاسب (مدیر گروه تعمیر و مقاوم‌سازی پل‌های شهر تهران): عرشه شمالی پل کریمخان که از شامگاه بیست‌و‌نهم اسفندماه سال گذشته با هدف تغییر وضعیت به عرشه بتنی، تحت اجرای اقدامات مختلف عمرانی قرار گرفته بود صبح روز شنبه هجدهم فروردین‌ماه سال‌جاری متعاقب اجرای شبانه عملیات روکش آسفالت، تکمیل و بهره‌برداری شد. (شهرنوشت)
  ناهید خداکرمی (عضو شورای شهر تهران): امتیازدهی به مداحان با وظایف مدیریت شهری مغایرت دارد. اگر سازمان‌های مذهبی خواهان رفع تبعیض در دسترسی به منابع هستند، باید داوطلبانه از دریافت کمک‌های شهرداری خودداری کنند تا بتوان امور شهر و به‌خصوص بدهکاری 52هزار میلیاردی شهرداری را هر چه سریع‌تر سامان داد. (ایلنا)
   محمدعلی کرونی (دبیر کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران): این کمیسیون براساس مستندات قانونی با شارژ یک میلیون تومانی حساب شهروندی سهمیه بگیران موافقت نمی‌کند. (مهر)
  سیدمحمد فیاض (شهردار منطقه18 تهران): جذب سرمایه‌گذار باید در اولویت برنامه‌های شهرداری منطقه قرار گیرد و بدون مشارکت بخش خصوصی نمی‌توان پروژه‌های بزرگ را در سطح شهر اجرا کرد. (شهرنوشت)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :