• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 9 مهر 1399
کد مطلب : 111820
+
-

با مردم

ورودی کوی نصر نیازمند سرعت گیر است
ورودی کوی نصر، گیشا مقابل خیابان دوم و خیابان یکم به سرعت گیر شکیل و کم‌ارتفاع نیاز دارد تا از صدمات به‌دلیل سرعت زیاد خودروها کاسته شود.
جمعی از اهالی کوی نصر، گیشا

   گوشی هوشمند واینترنت نداریم 
سه دانش‌آموز هستیم که در پایه‌های نهم و سوم و اول درس می‌خواندیم اما از وقتی همه‌‌چیز اینترنتی شد از درس جامانده‌ایم. سال گذشته به سختی به پایان رسید و دائم در منزل همسایه بودیم. امسال با اضافه شدن خواهر کوچکم که راهی کلاس اول شده دیگر نمی‌توانیم مدام مزاحم همسایگان شویم، پدرم هم پول کافی برای خرید گوشی ندارد. مدرسه هم که تعطیل است تحصیل ما چه می‌شود؟
دانش‌آموز پایه نهم از کرج

  اخاذی به روش مؤسسه استاندارد
نمایندگان مؤسسه استاندارد به مغازه‌ها مراجعه  و درستی ترازوها را بررسی می‌کنند. بعد از اتمام کار با اینکه ترازو درست است ۵۰ هزار تومان می‌گیرند و اگر نپردازید برای شما تخلف و جریمه ثبت می‌کنند. این چه مدل نظارت کردنی است!
دشتی از تهران

  گاز مایع در پاکدشت نایاب شده است
چند وقتی است که گاز مایع در پاکدشت پیدا نمی‌شود و هر جا هم که گاز داشته باشند به چند برابر قیمت آن را می‌فروشند، وقتی اعتراض می‌کنیم می‌گویند همین است که هست. صرف‌نظر از استفاده برای سوخت خودرو کسانی که در منزل هنوز از کپسول استفاده می‌کنند چه گناهی کرده‌اند؟
علیرضا یزدانفر از پاکدشت

   گیشه‌های اخذ عوارض اتوبان را جمع کنند
با توجه به حذف دریافت نقدی عوارض بزرگراه‌ها بهتر است جهت جلوگیری از ترافیک و حرکت روان اتومبیل‌ها، موانع‌ها و کیوسک‌های اخذ عوارض را بردارند.
 طاهربلغار از تهران

   همسان‌سازی‌ بی‌اثر حقوق‌ها 
همسان‌سازی‌ حقوق قشر بازنشسته و... در صورتی رضایت بخش و مطلوب می‌شود که کنترل قیمت‌ها تمام قد و موشکافانه باشد. چون اگر بنا باشد هرچند مدت صعود قیمت رخ دهد که این سال‌ها ساعتی رخ می‌دهد به‌خودی خود این همسان‌سازی‌ هاخنثی می‌شود.
بازنشسته تأمین اجتماعی از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید