• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 9 مهر 1399
کد مطلب : 111793
+
-

دلتنگی طرف دوم

حالا شاید ترابی و علیپور هوایی شده باشند


بهروز رسایلی| آن اوایل که پرسپولیس در قطر حاضر شده بود، همه جای خالی مهدی ترابی و علی علیپور را احساس می‌کردند. یعنی بیشتر این تیم و هوادارانش بودند که برای 2ستاره جدا شده احساس دلتنگی می‌کردند. پرسپولیس سخت گل می‌زد و خط حمله رمق نداشت؛ بنابراین اسم این 2بازیکن بعد از مسابقات حسابی پرتکرار می‌شد.
 توفان بازی با الشارجه و پس از آن برد با ارزش مقابل السد اما کاری کرد که حالا احتمالا دل طرف دوم برای پرسپولیس تنگ شده است! بعد از درخشش احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر، خیلی به ندرت می‌شد در فضای مجازی نام و نشانی از علیپور و ترابی پیدا کرد. در عین حال اما اصلا سخت نیست حدس بزنیم این دو بازیکن بعد از تماشای بازی و نیز تصاویر مربوط به شادی بازیکنان تا چه اندازه دل‌شان می‌خواست هنوز عضوی از این تیم بودند.
علیپور و ترابی ظاهرا 2مسیر متفاوت را انتخاب کرده‌اند؛ علیپور در فوتبال اروپا دنبال پیدا کردن راهی برای «بزرگتر» شدن است و مهدی ترابی هم در کشورهای عربی، درآمدی سرشار و بیمه‌کننده برای تمام عمرش را جست‌وجو می‌کند. طبیعتاً نمی‌شود در مورد آنها، انگیزه‌ها و تصمیمات‌شان حرف زد. آدم باید به‌طور کامل جای دیگران باشد تا حال و احوال‌شان را درک کند. مهم اما اینجاست که ترابی و علیپور دیگر عضو این تیم نیستند؛ تیمی که سینه‌خیز در آسیا جلو می‌رود و تصمیم دارد تا لحظه آخر دست از ماجراجویی برندارد.
خیلی‌ها رفتند؛ مسلمان، طارمی، رضاییان، احمدزاده، محرمی، بیرانوند و حتی برانکو؛ پرسپولیس اما سر جایش ایستاده و خاطره می‌سازد. حتی اگر این تیم حذف هم شود، تمام نمی‌شود. تصویر اصلی، از تیمی است که با پیراهن سرخ در قاب عکاس‌ها جا می‌گیرد. تصاویر محو و فرعی، مربوط به ستاره‌های کوچ‌کرده است؛ از طارمی که در پرتغال خوش می‌درخشد تا بیرانوند که به نیمکت آنتورپ چسبیده است. حالا علیپور و ترابی هم با هر سرنوشت و سناریویی، به همین جمع پیوسته‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید