• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 30 شهریور 1399
کد مطلب : 110689
+
-

با مردم

   نظارتی بر قیمت بلیت‌های بین ‌شهری نیست
در شرایطی که گاهی به دلایل بسیار ضروری، مثل درگذشت عزیزان یا بیماری آنها، مجبور به سفر در این شرایط کرونایی می‌شویم با موضوعی به نام گرانی بلیت مواجه می‌شویم که واقعا نمی‌دانیم با آن چه باید کرد. به‌عنوان نمونه، قیمت بلیت تهران – مرند در روزهای آخر اسفندماه سال گذشته از 60هزار به 73هزار تومان رسید و در بازار سیاه تا 120هزار تومان هم به فروش رسید، ولی بعد از آن کنترل نشد و اکنون مدتهاست هر بار با یک قیمت مواجه می‌شویم و شرکت‌ها بدون ارائه رسید به قیمت بلیت می‌افزایند، به‌خصوص اگر بین راه سوار شوید و از قبل بلیت نگرفته باشید. واقعا هیچ‌کس مسئول نظارت بر این وضعیت نیست.
رضایی از مرند

  حقوق کارگران شهرداری زهره بعد از 20‌ماه پرداخت نشد
شهرداری زهره در استان خوزستان 20‌ماه است که تعدادی از کارگرهایش را به دلایلی تعدیل کرده است، اما تا این زمان که نزدیک به 2 سال از آن موضوع می‌گذرد، هیچ حقوق و دستمزدی به آن کارگران پرداخت نکرده است. کسی هم پاسخگو نیست و همه‌‌چیز را به گردن پیمانکار می‌اندازند. پیمانکار هم می‌گوید پولی نگرفته که بپردازد. در این میان کارگران بیچاره هستند که رنج بی‌پولی را تحمل می‌کنند.
نصیری از اهواز

   روستای بمبری همچنان در معرض سیل است
آذرماه سال98 سیل خسارت‌باری در روستای بمبری از توابع شهرستان پارسیان استان هرمزگان آمد که باعث تخریب راه‌های روستایی، منازل، مدرسه و حریم رودخانه شد. آن زمان هر مسئولی آمد و قولی داد، ولی تا این لحظه وعده‌های مسئولان محقق نشده است و روستای بمبری با 120خانوار جمعیت همچنان در معرض سیل است. حداقل کار این است که با احداث دیوار حائل مانع ورود دوباره سیل به روستا شوند تا آنچه مردم بعد از این خسارات سنگین به سختی سر هم کرده‌اند دوباره با آب نرود.
بمبری از شهرستان پارسیان

   بیمارستان امام خمینی کرج همچنان بلاتکلیف است
بلاتکلیفی بیمارستان امام خمینی (ره) کرج شاخص خوبی برای نمره دادن به توان اجرایی مدیران است. از مسئولان توقع داریم هر چه زودتر مسائل این بیمارستان را رفع کنند و بسامان برسانند تا مردم از خدمات این بیمارستان منتفع شوند.
حربی از کرج

  شرکت گاز زنجان به تعهداتش عمل نمی‌کند
اغلب وعده‌های مسئولان شرکت گاز زنجان عملی نشده است و آنچه را که تعهد کرده بودند به سرانجام نرسانده‌اند. در کمتر نقطه‌ای از استان زنجان شما ممکن است انتقادی از این شرکت نشنوید، زیرا شرکت گاز زنجان به توسعه شبکه گاز توجه نکرده است و همچنان نقاط بسیاری از این استان سردسیر از گاز محرومند.
بابایی از زنجان

   بیداد گرانی در بازارهای لرستان
گرانی و نابسامانی در بازارهای لرستان بسیار نگران‌کننده است به‌گونه‌ای که بارها با چشم خود دیده‌ام که بسیاری از همشهریانم توان خرید کالایی را ندارند. به‌عنوان نمونه، فروشنده برنج در بازار خرم‌آباد عنوان می‌کرد که میزان مشتریانش به یک‌دهم و کمتر کاهش یافته است که نشان از کاهش توان خرید مردم دارد. نابسامانی در بازار، بی‌ثباتی قیمت و… که موضوعی عمومی شده و البته قابل‌قبول نیست به جای خود، اما مسئولان نباید حوزه نظارت را رها کنند. توقع این است که نظارت‌ها تشدید شود یا برای اقشار کم‌درآمد کالاهای دولتی درنظر بگیرند.
حسینی از خرم‌آباد

   ساخت ویلا آرامش روستای آبرومند را برهم زده است
روستای آبرومند از توابع شهر همدان مورد هجوم ویلاسازان قرار گرفته و ساخت باغچه و ویلا در حاشیه روستا آرامش روستانشینان را گرفته است. ساخت باغچه و ویلا اقدامی نیست که از چشم مسئولان نهادهای نظارتی پنهان بماند و اگر این روند ادامه یابد به‌زودی از این روستای خوش آب‌وهوا چیزی باقی نخواهد ماند.
قشمی از همدان

این خبر را به اشتراک بگذارید