• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 30 شهریور 1399
کد مطلب : 110609
+
-

فرهنگسرای خانواده ارائه می‌دهد

خدمات مشاوره به شهروندان در روزهای کرونایی

 
برای ایجاد آرامش روانی میان خانواده‌ها و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این روزهای کرونایی خدمات مشاوره تلفنی، حضوری و آنلاین با حفظ پروتکل‌های بهداشتی از سوی فرهنگسرای خانواده ارائه می‌شود.
این روزها با توجه به شیوع بیماری «کووید 19‌» و شرایط خاص زندگی و اتفاقاتی مانند از دست دادن عزیزان و صدمه دیدن مشاغل به‌ویژه در میان اقشار آسیب‌پذیر مشکلات فراوانی در میان خانواده‌ها به وجود آمده است که برای تسهیل و رفع آن نیازمند مشاوره و راهنمایی هستند. رئیس فرهنگسرای خانواده با بیان این مطلب درباره ارائه خدمات مشاوره‌ای این مجموعه این‌طور توضیح می‌دهد: «خدمات مشاوره‌ای در این مرکز با حضور دکتر «عاطفه کامرانی» متخصص روان‌شناسی تربیتی، دکتر «طیبه مالمیر» متخصص روان‌شناسی عمومی و «شهرزاد سپه‌پور»، متخصص روان‌شناسی تربیتی ارائه می‌شود.»
به گفته دکتر «شیوا مقدم» این خدمات مشاوره‌ای شامل مشاوره مادر و کودک، مهارت‌های زندگی، خلاقیت و تیزهوشی کودک با رویکرد بازی‌درمانی، روانکاوی کودک و تربیت جنسی و فرزندپروری ویژه والدین است.
رئیس فرهنگسرای خانواده از شهروندان دعوت کرد تا برای دریافت این خدمات به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد) خیابان بیست و یکم، بوستان خانواده مراجعه کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۲۸۳۹ تماس بگیرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید