• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 25 شهریور 1399
کد مطلب : 110138
+
-

کیانی: دلال‌ها فوتبال را خراب کرده‌اند

باید از نویدکیا حمایت شود حتی اگر نتیجه نگیرد

امیرحسین اعظمی- خبرنگار

با جدایی امیر قلعه‌نویی از سپاهان، خیلی‌ها تصور می‌کردند مهدی کیانی هم همراه با این مربی راهی گل‌گهر شود ولی کیانی همچنان در سپاهان مانده و دوست دارد فصل بعد هم پیراهن این تیم را برتن کند. در آستانه بازی با النصر عربستان در لیگ قهرمانان، گفت‌و‌گویی با او داشته‌ایم.

  از بازی امروز مقابل النصر عربستان و لیگ قهرمانان شروع کنیم.
رقابت با السد، النصر و العین آسان نیست ولی ما هم سپاهان هستیم و امیدوارم از همین بازی با النصر خوب نتیجه بگیریم. ما درجام حذفی و لیگ برتر ناکام ماندیم ولی امیدوارم در لیگ قهرمانان نتایج خوبی بگیریم تا هواداران سپاهان را خوشحال کنیم.
 
حضور محرم نویدکیا روی نیمکت را چطور ارزیابی می‌کنی؟ فکر می‌کنی اگر سپاهان در بازی‌های پیش‌رو نتیجه نگیرد، هواداران از او حمایت می‌کنند؟
آقا محرم اسطوره سپاهان است و هواداران هم دوست داشتند او سرمربی شود. در این میان نکته حمایت از محرم خواهد بود حالا چه از سوی هواداران و چه از سوی باشگاه. فوتبال ورزشی نیست که با چند بازی بتوان در مورد مربی قضاوت کرد.
 نویدکیا یک مربی جوان است و حتی اگر سپاهان در یک مقطع نتیجه هم نگرفت، باید از او حمایت شود.
 
شایعه شده بود همراه قلعه‌نویی به گل‌گهر می‌روی.
من چند پیشنهاد دارم ولی دوست ندارم در مورد آنها صحبت کنم. در ضمن با باشگاه سپاهان قرارداد دارم و دوست دارم بمانم و به این تیم کمک کنم. حالا امیدوارم هر چه خیر است برای من و باشگاه رخ دهد.
 
نظرت در مورد بالا رفتن قیمت بازیکنان چیست؟
متأسفانه الان همه‌‌چیز در اختیار دلا‌ل‌ها است و آنها تعیین‌کننده هستند. بازیکن مقصر نیست و این دلال‌ها هستند که فوتبال را خراب کرده‌اند. فوتبالیست هر چقدر می‌گیرد نوش جانش ولی باید هر چیزی طبق اصول باشد. الان دلال‌ها به باشگاه‌ها می‌گویند اگر فلان ستاره را می‌خواهید باید فلان بازیکن را هم در کنارش جذب کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید