• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 23 شهریور 1399
کد مطلب : 109921
+
-

با مردم

  تقلب و کم‌فروشی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ
برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اجناس خود را با تخفیف عرضه می‌کنند و حتی در پایان به شما رسید می‌دهند که معادل تخفیف اعمال شده است و می‌توانید تا فلان تاریخ با آن رسید خرید مجانی داشته باشید، اما نکته این است که تخفیف های این فروشگاه‌ها اغلب واقعی نیست؛ به‌عنوان نمونه کالایی خریدم که قیمت روی بسته آن 22هزار و 500تومان بود، اما در رسید خرید قیمت آن را 26هزار و 200قید کرده و با تخفیف آن را به من 23هزار و 500فروخته بودند. یعنی از قیمت درج شده روی کالا بیشتر! آیا نظارتی هست که چگونه با مردم رفتار می‌کنند؟
عباسی از تهران

  فاصله دوساله برای دریافت گواهینامه پایه یک برای چیست؟
قبلا پس از دریافت گواهینامه رانندگی پایه دوم می‌توانستید در آزمون پایه یک شرکت کنید و اگر قبول می‌شدید امکان استفاده از گواهینامه پایه یک با خودروهای سنگین بود، اما اکنون قانونی ابلاغ شده که باید دو سال از دریافت گواهینامه پایه دو بگذرد تا بتوانید در آزمون پایه یک شرکت کنید. اگر کسی این توان را دارد که بلافاصله در آزمون پایه یک هم قبول شود چرا باید مقابل این توانمندی سدی به نام قانون وجود داشته باشد؟
محمد مروتی دزفول

  نشست زمین در پیاده‌روی مقابل ترمینال جنوب
در چهارراه بعثت روبه‌روی ترمینال جنوب اوایل پارک بعثت، زمین پیاده‌رو نشست کرده و ترک‌های بزرگی دیده می‌شود که جان عابران پیاده را تهدید می‌کند. از مسئولان تقاضای رسیدگی پیش از وقوع حادثه‌ای ناگوار را داریم.
طاهر بلغار از تهران

   نظارت بیشتری بر فروش ماسک شود
با گذشت چند ‌ماه از شیوع بیماری کرونا و اذعان مسئولان به تولید انبوه ماسک و خودکفایی و حتی صادرات آن، همچنان قیمت ماسک گران است و هر داروخانه‌ای نرخ خودش را دارد و برای دریافت ماسک به قیمت دولتی هم باید ثبت‌نام کرد و بیش از 10 روز انتظار کشید تا نوبت شما بشود تا بتوانید ماسک دولتی بگیرید آن هم اگر بند آن کوتاه نباشد و ماسک استاندارد باشد. واقعا هیچ نظارتی بر این وضعیت نیست!
دارابی از تهران

   ایستگاه صلواتی نوشیدنی هنوز در تهران دایر است
در بعضی ایستگاه‌های صلواتی که به واسطه محرم دایر شده‌اند همچنان با لیوان و کاسه‌های شیشه‌ای نوشیدنی‌های داغ پخش می‌شود و از آنجا که چادرهای داربستی صلواتی معمولاً بدون آب و امکانات شست‌وشوست همه آنها را در یک ظرف بزرگ گذاشته‌اند و بعد از آبکشی سطحی مجدد استفاده می‌کنند. آیا کرونا در این نقاط شیوع پیدا نمی‌کند؟
ساداتی از قیطریه

   اداره راه گیلان تعریض جاده‌های روستایی را رها کرده است
ازاداره راه گیلان درخواست تعریض جاده‌های روستایی به‌خصوص در محدوده جاده سیاهکل-لاهیجان و رودبنه-چاف را داریم؛ به‌عنوان نمونه جاده رودبنه لاهیجان به چاف به‌علت عرض کم و دوطرفه بودن و تردد موتورسواران بسیار خطرناک و حادثه‌ساز است.
برادران اخوان از لاهیجان

این خبر را به اشتراک بگذارید