• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 19 شهریور 1399
کد مطلب : 109692
+
-

نجات جان بیماران آخرین مأموریت پلیس جوان

نجات جان بیماران آخرین مأموریت پلیس جوان

مأمور پلیس هنگام بازگشت از مأموریت در جریان یک سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شد و خانواده او اعضای بدنش را به بیماران نیازمند اهدا کردند.
به‌گزارش همشهری، این حادثه چند روز قبل اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که استواریکم سیداحمدرضا حسینی که از کارکنان یگان ویژه استان فارس بود هنگام بازگشت از محل خدمت دچار سانحه رانندگی شد. هرچند دقایقی بعد وی به بیمارستان منتقل شد، اما شدت جراحات او به‌حدی بود که به کما رفت و درنهایت پزشکان اعلام کردند دچار مرگ مغزی شده است. در این شرایط بود که کادر پزشکی پیشنهاد کرد تا اعضای بدن این بیمار مرگ مغزی به بیماران نیازمند اهدا شود. از دست دادن پلیس جوان با پسر 4ساله‌ای که از او باقی مانده است برای خانواده‌اش تلخ بود، اما آنها با اهدای اعضای بدن او به بیماران نیازمند موافقت کردند.
سرهنگ میر جلال موسوی، فرمانده یگان ویژه استان فارس در این‌باره گفت: پس از اعلام مرگ مغزی، تیم پزشکی با خانواده وی درخصوص اهدای عضو وارد مذاکره شدند که خانواده مرحوم حسینی ایثارگونه رضایت دادند تا اعضای بدن وی به سایر بیماران نیازمند اهدا شود و به آنان جان دوباره‌ای ببخشد. وی در ادامه گفت: نیروی انتظامی همیشه به‌دنبال تأمین امنیت مردم است. ما به‌عنوان مدافعان امنیت جامعه تا پای جان از حریم مردم دفاع خواهیم کرد، حتی پس از جان دادن در این راه مقدس با اهدای عضو که یکی از فرهنگ‌هایی است که در بین کارکنان رواج پیدا کرده، باز هم به‌دنبال جان بخشیدن به افراد نیازمند کشور هستیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید