• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 16 شهریور 1399
کد مطلب : 109346
+
-

با مردم

  توقیف املاک در مهرشهر کرج پیگیری شود
چندی قبل دستور داده شده که یک سری از املاک معامله شده بعد از انقلاب که به شکل غیرقانونی نقل و انتقال پیدا کرده بررسی و تعیین تکلیف شود و همین وسیله‌ای شد برای اینکه تمام املاک توقیف شوند و این املاک قابل معامله نباشند. اکنون هر معامله‌گری باید برود اداره ثبت و یکی یکی معاملات قبلی انجام شده را تا قبل از انقلاب پیدا کند و این کار را باید خود مردم انجام دهند آن هم درحالی‌که سند منگوله دار که اداره ثبت صادر کرده در دست دارند! چرا مردم باید تاوان مشکلاتی را بدهند که در اداره ثبت بوده؟ تقاضا داریم مسئولان به کمک مردم بیایند و در این شرایط کرونایی مردم را از سرگردانی نجات دهند.

از ساکنان مهرشهر کرج

   کجای دنیا پول را نقد می‌گیرند اما جنس را قسطی می‌دهند؟
پیش فروش خودرو در شرکت ایران خودرو واقعا سؤال برانگیز است. هم‌اکنون کارخانه 60 میلیون می‌گیرد ودر شهریور 1401خودرو تحویل می‌دهد و سود خواب پول در این مدت 3درصد است درصورتی که سود کف در بانک‌ها 16درصد است! همین روال باعث می‌شود قیمت خودرو در کف بازار با کارخانه 100میلیون اختلاف داشته باشد و عامل آن ایران‌خودروست. اینکه جنس را قسطی بدهند، اما پول را نقد بگیرند بدعت ناعادلانه ایران‌خودروست.
نوری از تهران

   ضبط صدا در پیامگیر1888 از سر‌گرفته شود
پیش از این صدای تماس گیرندگان با پیامگیر 1888ضبط می‌شد و انصافا هم خوب بود و به پیام‌ها رسیدگی می‌شد. اکنون 2 سال است که در تماس با 1888یک شخص حقیقی اغلب کم حوصله پاسخگوست که با مردم هم بحث می‌کند که این در‌شان شهرداری نیست. وظیفه پیامگیر چه به‌صورت ضبط صدا چه شخص حقیقی انتقال نقطه‌نظرات چه غلط و چه درست به مقامات مسئول است. درحالی‌که اکنون کار آن پاسخگوی خسته راه رفتن روی اعصاب خودش و مردم شده است. از مسئولان تقاضا دارم، سیستم ضبط پیام را دوباره دایر کنند.
دلسوخته وطن

 

این خبر را به اشتراک بگذارید