• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 11 شهریور 1399
کد مطلب : 108978
+
-

یحیی در آستانه انفجار

یک ستاره جدا شود، دیگر من نیستم!

پرسپولیس حساس‌ترین داربی چند سال اخیر را باخت تا دستش از رسیدن به دومین جام کوتاه بماند. با این حال سرمربی سرخپوشان سعی کرد تمام تقصیرات را گردن عوامل بیرونی بیندازد، هرچند که این مسئله با واکنش هواداران روبه‌رو شد. در همین حال یحیی بعد از شکست برابر استقلال در صفحه شخصی خود اعلام کرد که از روند مذاکرات باشگاه برای تمدید قرارداد سرخپوشان و جذب بازیکنان مدنظرش بسیار عصبانی است.
در شرایطی که یحیی هنوز تکلیف تیم خود را برای آینده نمی‌داند، مدیران تیم همچنان مشغول وعده دادن هستند و اصرار دارند که پرسپولیس تا پیش از سفر به قطر تقویت خواهد شد. این در حالی است که تا سفر پرسپولیس به قطر تنها 2 هفته باقی مانده و اصلا مشخص نیست در باشگاه پرسپولیس چه‌کسی مسئول مذاکره با بازیکنان است. باشگاه این کار را به کریم باقری یا پیروانی هم نسپرده و از قرار معلوم خود هیأت‌مدیره می‌خواهد این کار مهم را انجام دهد که تا اینجای کار کاملا شکست خورده است.

یک ستاره جدا شود من می‌روم
سرمربی پرسپولیس از شرایط فعلی تیمش بسیار عصبانی است. جدایی بیرو برای یحیی گران تمام شد و حالا او به مسئولان باشگاه گفته درصورت جدایی یک ستاره دیگر مانند ترابی، امیری و یا بشار دیگر به‌کار خود ادامه نخواهد داد و تیم را ترک خواهد کرد. البته این در حالی است که جدایی علیپور تا به اینجا تقریبا قطعی شده است. شنیده‌ها حاکی از این است که در هفته پیش رو مدیران باشگاه با نفراتی مانند مظاهری، آقایی و آل‌کثیر قرار مذاکره دارند و از سوی دیگر برای تمدید قرارداد بازیکنان نیز اقدام خواهند کرد که باید دید چقدر در این کارها موفق خواهند بود. مدیران پرسپولیس کار بسیار سختی دارند چون یحیی کاملا آماده است که اگر اوضاع خوب پیش نرفت، استعفای خود را تقدیم باشگاه کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید