• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 11 شهریور 1399
کد مطلب : 108880
+
-

مجتمع کامپیوتر پایتخت


امروزه با توجه به افزایش تقاضای مشتریان، مراکز فروش لوازم دیجیتال و خدمات آنها در سراسر تهران و ایران گسترش یافته ‌است. اما در دهه 70، مجتمع کامپیوتر پایتخت جزو معدود فروشگاه‌هایی بود که این خدمات را ارائه می‌داد و در نوع خود از مدرن‌ترین مراکز خرید تهران به‌شمار می‌رفت.
     مجتمع کامپیوتر پایتخت در سال 1374 با زیربنایی به مساحت 35000مترمربع احداث شد و جزو قدیمی‌ترین مراکز فروش خدمات دیجیتال تهران محسوب می‌شود. پاساژ پایتخت که در 26طبقه بنا شده دارای 270واحد تجاری و 97واحد اداری است.
       مجتمع کامپیوتر پایتخت، سهمی قابل‌توجه در میان بازار لوازم الکترونیکی دارد. خیلی از خریداران به‌دلیل وجود تعداد بالای مغازه و تنوع محصولات، اینجا را انتخاب می‌کنند. همین بازار گسترده و رقابتی باعث شده که همواره قیمت‌ها، حداقلی و مناسب برای خریدار باشد.
      ساعات فعالیت این مجموعه بین ساعت 9:30صبح تا 9:30شب است. این مرکز خرید معمولا شلوغ است و اگر می‌خواهید در زمان خلوت‌تری به مجتمع کامپیوتر پایتخت بروید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از ظهر این‌ کار را انجام دهید.
      مجتمع کامپیوتر پایتخت در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، ابتدای خیابان میرداماد قرار گرفته و اگر قصد دارید خود را با اتوبوس به پاساژ پایتخت برسانید‌‌‌، با استفاده از
BRTهای درون‌شهری می‌توانید به ایستگاه میرداماد بروید و با طی مسافت 100متری به مجتمع کامپیوتر به پاساژ پایتخت برسید.
      اگر می‌خواهید از متروی تهران استفاده کنید هم می‌توانید در خط یک مترو و در ایستگاه میرداماد پیاده شوید و از آنجا سوار تاکسی‌هایی شوید که شما را تا سر خیابان میرداماد می‌برند.

این خبر را به اشتراک بگذارید