• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 15 فروردین 1397
کد مطلب : 10830
+
-

جدال اروپایی پپ و کلوپ

انگلیسی‌ها در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا می‌توانستند یک رکورد خوب برای خودشان دست و پا کنند، اما از 5تیم راه‌یافته جزیره‌نشینان به مرحله یک‌هشتم نهایی، فقط لیورپول و منچسترسیتی توانستند به یک‌چهارم نهایی بیایند و منچستریونایتد، چلسی و تاتنهام با حذف شدن مقابل سویا، بارسلونا و یوونتوس از رسیدن به این مرحله بازماندند. در قرعه‌کشی یک‌چهارم، دو انگلیسی باقی‌مانده رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و حالا دست‌کم یکی در نیمه‌نهایی خواهد بود.
سیتی و لیورپول تاکنون 208مرتبه مقابل یکدیگر قرار گرفته‌‌اند که در بردها، لیورپولی‌ها 102 به 54 برتر هستند. این نخستین‌بار است که این 2‌تیم در یک رقابت اروپایی با‌هم بازی می‌کنند. آخرین بازی سیتی و لیورپول، ژانویه در لیگ برتر برگزار شد که لیورپول در آنفیلد توانست 4بر3 من‌سیتی را شکست بدهد. البته در بازی رفت این فصل سیتیزن‌ها در اتحاد، 5برصفر حریف را درهم کوبیده بودند. سیتی در 5بازی قبلی، 4پیروزی و یک باخت در کارنامه ثبت کرده که آن باخت هم مقابل بازل در دیداری تشریفاتی شکل گرفته است. لیورپول اما در 5بازی قبلی، 3پیروزی، یک تساوی تشریفاتی مقابل پورتو و یک باخت مقابل منچستریونایتد داشته است.
غایبان لیورپول: جوزف گومس (قطعی)، آدام لالانا (قطعی)، ناتانیل کلاین (احتمالی) و امره جان (احتمالی)
غایبان منچسترسیتی: بنجامین مندی (احتمالی)، آیمریک لاپورته (احتمالی)، سرخیو آگوئرو (احتمالی) و فابیان دلف (احتمالی)
ترکیب احتمالی لیورپول: کاریوس، روبرتسون، دییک، ماتیپ، آرنولد، میلنر، هندرسون، چمبرلین، مانه، فیرمینو و صلاح.
ترکیب احتمالی منچسترسیتی: براوو، واکر، کمپانی، اوتامندی، لاپورته، ده‌بروینه، فرناندینیو، سیلوا، استرلینگ، آگوئرو و زانه.

این خبر را به اشتراک بگذارید