• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 21 مرداد 1399
کد مطلب : 107300
+
-

بورس بلور و چینی شوش

   اگر به‌دنبال نو کردن ظروف چینی و بلور آشپزخانه یا تهیه جهیزیه برای نوعروسان دم بخت هستید، باید شال و کلاه کنید و سری به بزرگ‌ترین بورس بازار این اقلام در محدوده میدان شوش تا خیابان صابونیان بزنید. در این راسته بازار انواع محصولات ایرانی و خارجی با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می‌شود.
  به‌دلیل تنوع بسیار بالای محصولات عرضه شده در این راسته بازار خیالتان راحت باشد که با هر میزان بودجه و نوع سلیقه‌ای قادر خواهید بود تا بلور و چینی و برخی دیگر از ظروف آشپزخانه را خریداری کنید و مطمئن باشید که دست خالی به خانه بازنمی‌گردید.
  علاوه بر ظروف بلور و چینی در این راسته بازار انواع اجناس پلاستیکی و خرده‌ریزهای جانبی مورد نیاز منزلتان نیز با قیمت‌ و تنوع بسیار بالا عرضه می‌شود که می‌توانید سری به پاساژ‌های متعددی بزنید که اینگونه لوازم را عرضه می‌کنند و کالای مورد نظرتان را تامین کنید.
  از نظر سیمای عمومی نیز بورس بلور و چینی میدان شوش تلفیقی از فروشگاه‌های سنتی و مدرن است. علاوه بر پاساژهای مدرن با پله‌برقی و در‌های اتوماتیک، هنوز هم فروشندگان سنتی درگاراژهای قدیمی فاقد هرگونه تجهیزات که فقط نام پاساژ را یدک می‌کشد به فروش اینگونه اقلام مشغول هستند.
  با توجه به تنوع اجناس و قیمت‌ها در این راسته بازار هرگز تصور نکنید که همه کالاهای ارزان قیمت عرضه شده در بورس بلور و چینی میدان شوش بی‌کیفیت هستند؛ چرا که مشکلات تامین کالا به‌خصوص در مورد محصولات وارداتی موجب اختلاف قیمت‌ها از یک فروشگاه تا فروشگاه دیگر شده است. پس بهتر است به هنگام خرید عجله نکنید و با دقت و وسواس بیشتر کالاهایی را انتخاب کنید که با کیفیت مشابه از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید