• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
پنج شنبه 16 مرداد 1399
کد مطلب : 107034
+
-

قاضی: دوست دارم به استقلال گل بزنم

تلاش می‌کنیم سهمیه بگیریم

قاضی: دوست دارم به استقلال گل بزنم

امیرحسین اعظمی

محمد قاضی یکی از چهره‌های خاص بازی امروز استقلال و شهرخودرو خواهد بود؛ دیداری که نتیجه آن تأثیر زیادی در سرنوشت آسیایی شدن تیم‌های بالای جدول دارد. قاضی که خودش زمانی مهاجم استقلال بوده، علاقه زیادی دارد مثل هفته گذشته که دروازه نفت را باز کرد، به تیم سابقش هم گل بزند و امیدهای شهرخودرو برای آسیایی شدن را زنده کند.

 از بازی هفته گذشته با نفت آبادان شروع کنیم و گلی که در این بازی به ثمر رساندی.
در آبادان هدفی جز گرفتن 3‌امتیاز نداشتیم که متأسفانه با پنالتی لحظات پایانی نفتی‌ها به هدف‌مان نرسیدیم. گلم را هم روی سانتر خوب خلعتبری به ثمر رساندم. وقتی خلعت توپ را فرستاد بازیکن و گلر نفت فکر نمی‌کردند من به توپ برسم اما من هرطور بود به توپ رسیدم و پس از ضربه هم به تیر دروازه خوردم و برخوردی هم با تابلوهای تبلیغاتی داشتم. از زدن این گل خیلی خوشحال شدم ولی کاش بازی را برده بودیم و گلم 3‌ امتیازی می‌شد.
 شهرخودرو با بختیاری‌زاده نتایج خوبی نگرفته است. در این خصوص صحبت می‌کنی؟
از وقتی آقا سهراب آمده شرایط روحی و تمرینی تیم ما بهتر شده و او تلاش می‌کند تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد. امیدواریم که در ادامه اوضاع بهتر شود هرچند که ما در بازی با پارس‌جنوبی، تراکتور و صنعت‌نفت خیلی خوب فوتبال بازی کردیم و حقمان بود که بیشتر امتیاز بگیریم.
 با این شرایط هنوز به کسب سهمیه آسیا فکر می‌کنید؟
طبیعتا رقابت فشرده است ولی بازی‌های رودررو با استقلال و سپاهان بسیار تعیین‌کننده خواهد بود. ما باید این تیم‌ها را ببریم. یک‌بازی هم با نساجی داریم که آن هم بازی سختی است. با این حال تمام تلاش ما این است که درنهایت سهمیه را بگیریم.
 این هفته باید با استقلال روبه‌رو شوید. این بازی را چطور می‌بینی؟
بازی سختی است و استقلال نسبت به هفته‌های گذشته وضعیت بهتری پیدا کرده است و اکثر بازیکنانش را هم در اختیار دارد. با این حال ما باید 3 امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.
 از اینکه مقابل تیم سابقت بازی می‌کنی احساس خاصی داری؟
من خاطرات خوبی از بازی در استقلال دارم و هواداران این تیم هم همیشه به من لطف دارند. بازی با استقلال حس عجیبی دارد ولی الان بازیکن شهرخودرو هستم و امیدوارم عملکرد خوبی در این بازی داشته باشم.
 به یاد داری تا حالا چند گل به استقلال زدی؟
تعدادش را یادم نیست ولی سابقه گل زدن به استقلال را دارم.
  فکر می‌کنی در بازی این هفته هم گل بزنی؟
الان بازیکن شهرخودرو هستم و دوست دارم به تیمم کمک کنم. گل زدن کار مهاجم است و دوست دارم به استقلال گل بزنم. امیدوارم این بازی را ببریم چون 3امتیاز برای ما خیلی مهم است.
 فکر می‌کردی در ابتدای فصل با آن بحران در نساجی روبه‌رو شوی؟
به هیچ عنوان. آن اتفاقات و اینکه کارت بازی‌ام صادر نشد بسیار عجیب بود. من هم ناراحت شدم که کاری برایم انجام ندادند و درنهایت جدا شدم. حالا هم از انتخاب شهر خودرو راضی هستم و در این تیم آرامش دارم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید