• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 15 مرداد 1399
کد مطلب : 106931
+
-

پاشازاده: آن بازیکن عذرخواهی کرد اما من پیگیر شکایتم هستم

مربیانی هستند که به بازیکنان خود دوپینگ یاد می‌دهند

پاشازاده: آن بازیکن عذرخواهی کرد اما من پیگیر شکایتم هستم

مصطفی ماهی، از شاگردان مهدی پاشازاده در تیم سرخپوشان که تست دوپینگش مثبت شده، در مصاحبه‌ای مدعی شده بود قرص مصرفی را پاشازاده در اختیارش گذاشته و تأکید کرده آن را مصرف کند. این موضوع باعث شد پاشازاده در دادگاه، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی از این بازیکن شکایت کند. روز گذشته مهدی پاشازاده در همین ارتباط به روزنامه همشهری گفت: «من روز یکشنبه گذشته قرار بود به کمیته اخلاق بروم که دیر به تهران رسیدم، اما حتما اقدامات لازم را انجام خواهم داد. این بنده‌خدا (مصطفی ماهی) کسی نیست، او را بازیچه قرار داده‌اند. کسانی هم که این کار را انجام داده‌اند، شناسایی شده‌اند تا کارهای قانونی در موردشان انجام شود.»
پاشازاده درباره اینکه این افراد چه کسانی هستند، گفت: «چه کسانی می‌توانند باشند؟! از اهالی فوتبال هستند. فعلا خیلی نمی‌توانم شفاف‌تر صحبت کنم. فقط سؤالم این است که چرا این شایعات دقیقا 4روز قبل از بازی با پارس‌جم اتفاق افتاد؟ چرا قبل از بازی با سایپا این حرف‌ها مطرح نشد یا حتی قبل از بازی با گل‌گهر حرفی زده نشد؟ باید ببینیم مطرح‌کردن این شایعه به نفع چه‌کسی بوده است. خیلی قشنگ پازل‌ها چیده شده بود تا تیم من را به هم بریزند اما خدا جای حق نشسته است. من همه‌‌چیز را در زمین جواب می‌دهم و همه دیدند که آمار فنی تیم من حتی از تیم استقلال بالاتر بود.»پاشازاده با اشاره به تماس مصطفی ماهی و اظهار ندامت این بازیکن، تأکید کرد: «این بچه روستایی ساده فقط وسیله قرار گرفت. او با خود من تماس گرفت و ابراز پشیمانی کرد. دلم برای این بچه می‌سوزد که نابود می‌شود. کلا فقط 2هفته با ما بود و آن 2هفته هم ذخیره بود. همراه او، بازیکن دیگری هم تست دوپینگ داد که یار فیکس ما بود اما تست او منفی شد. ماده مصرفی ماهی، یک ماده اعتیادآور به نام متادون بوده است! من چه بگویم؟! همه این بازی‌ها را قبل از یک مسابقه حساس سر ما آوردند. یک جوری علیه من هجمه درست کردند که من با خودم گفتم با آمدن به تیم شاهین جای چه کسی را تنگ کرده‌ام؟!»
سرمربی شاهین بوشهر درباره مسائل فنی در 3بازی که هدایت این تیم را برعهده گرفته، گفت: «همه دارند تغییرات را در تیم من می‌بینند. در بازی با گل‌گهر دچار اشتباهاتی در جاگیری شدیم که من مصاحبه کردم و گفتم دیگر چنین اشتباهاتی را نخواهید دید و در این 2هفته دیدید که چنین مسئله‌ای دیگر اتفاق نیفتاد. تمریناتی که می‌دهیم، شرایط خاصی دارد. اسماعیل شریفات که همه جا بوده، می‌گوید این اگر تمرینات آخر فصل است، اول فصل بودید چطور تمرین می‌دادید؟ من گفتم اول فصل بودم می‌مردید! اما همین تمرین را اگر قطع کنم، خود بازیکنان می‌گویند 10دقیقه دیگر هم ادامه داشته باشد چراکه نحوه تمرینات خسته‌کننده نیست. من سعی می‌کنم در حرف‌زدن هم همینطور باشم. مثلا وقتی می‌خواهم مصاحبه کنم، حرف‌های تکراری و کلیشه‌ای نمی‌زنم. مثلا قرار بود با یک رسانه‌ای نیم‌ساعت مصاحبه کنم اما 2ساعت طول کشید و خود خبرنگار می‌گفت برای اینکه صحبت‌های جذابی دارید، مصاحبه طولانی شد.»
پاشازاده در مورد اینکه مربیانی هستند که به بازیکنان خود مصرف مواد نیروزا را تجویز می‌کنند، گفت: «صددرصد هستند. ثابت هم شده. در گذشته مربیانی بودند که به بازیکنانشان مصرف قرص و آمپول نیروزا تجویز می‌کردند. الان هم خیلی‌ها دارند انجام می‌دهند. متأسفانه زالوهایی هستند که ارزش ندارند اما همین‌ها خون فوتبال را می‌مکند. من هم تا حالا گذشت کردم اما این یک مورد را تا آخر پیگیری می‌کنم. سوای کمیته انضباطی و کمیته اخلاق، از طریق دادگاه هم پیگیر هستم تا دیگر با آبروی کسی بازی
 نکنند.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید