• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 12 مرداد 1399
کد مطلب : 106567
+
-

با مردم

  تعطیلی کامل تهران شاید جلوی شیوع بیشتر کرونا را بگیرد
با روندی که همه روزه از شیوع کرونا و تعداد درگذشتگان و مبتلایان می‌شنویم، از مسئولان توقع داریم حداقل برای 10روز تهران را به شرایط فروردین‌ماه بازگردانند و همه جا از پارک، تور، مراکز خرید تا موزه و ادارات و... را تعطیل کنند تا جلوی این شیوع مرگبار گرفته شود و تهران از کانون کرونا بودن خارج شود.
سماواتی از تهران 

   کانال آب آبیک همچنان قربانی می‌گیرد
کانال روباز آبیک، متأسفانه سال‌هاست که قربانی می‌گیرد و تاکنون باعث مرگ 25 انسان طی چند سال اخیر شده است. چند روز قبل هم 4 نفر را به کام خود کشید که مادر و 2فرزند کشته شدند و فقط پدر خانواده نجات یافت. آیا این همه قربانی کافی نیست ، مسئولان چه زمانی فکری برای بستن روی این کانال یا حصارکشی اطراف آن خواهند کرد؟
متقی از آبیک قزوین

   وضعیت به‌هم‌ریخته بیمارستان‌های تهران در پذیرش کرونا
پدرم را که مبتلا به کرونا شده 3 شبانه روز در بیمارستان‌هایی که بیماران کرونایی را می‌پذیرند سرگردان کردم تا بالاخره توانستم در یک بیمارستان برایش پذیرش بگیرم و درحالی‌که پدرم نیازمند مراقبت ویژه است، او را در بخش اطفال که تخلیه شده و به کرونا اختصاص یافته بستری کرده‌اند. 
سیدان از تهران 

   سفر را ممنوع کنند
از مسئولان عاجزانه تقاضا داریم هرگونه سفر را در کشور تعطیل کنند. استان‌های گیلان و مازندران به‌رغم شیوع گسترده کرونا همچنان مقصد سفر بسیاری از مردم به‌خصوص از تهران و کرج هستند و ما توقع داریم مسئولان جلوی ادامه این روند را بگیرند تا خدای ناخواسته وضعیت مسافران و نیز ساکنان این استان‌ها بیشتر از این به خطر نیفتد.
عباسی از نشتارود گیلان

   سرعت اینترنت در قلب پایتخت پایین است
درحالی‌که این روزها ایرانسل برای راه‌اندازی اینترنت G5 جشن می‌گیرد، سرعت اینترنت همراه این اپراتور در قلب پایتخت هنوز به G4 هم نرسیده و در برخی نقاط حتی به میزان متوسط هم نمی‌رسد. از هزینه‌های جدید اینترنت که چیزی نمی‌گویم.
بهمن دار از میدان جمهوری تهران 

   نوسانات شدید برق در منازل مسکونی تبریز
نوسانات شدید برق و قطع مداوم آن به‌خصوص در محدوده خیابان ولیعصر، تاکنون خسارات زیادی به لوازم الکتریکی شهروندان وارد کرده و آسایش را از مردم گرفته است.
مولوی از تبریز 

   پروتکل خاصی برای کنکور دکتری اعمال نشده بود
در حوزه امتحانی آزمون دکتری من پروتکل خاصی رعایت نشده بود و همه داوطلبان مانند سال‌های گذشته در صندلی‌های پشت سرهم در 2 سوی راهرو نشسته بودند. برخی ماسک داشتند و عده بیشتری هم نداشتند. خود من هم مجبور شدم ماسکم را بردارم، چون خیس عرق شده بودم و فضای محل برگزاری تهویه و خنکی کافی نداشت. وزارت بهداشت و مسئولان دقیقا از کدام پروتکل در مورد آزمون‌های سراسری و کنکور سخن می‌گویند؟
داوطلب کنکور دکتری از تهران 

  فنس‌کشی خودروهای ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی در مشهد
به‌تازگی خودروهای ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی فنس‌کشی شده است که منظره بسیار ناخوشایندی دارد و باعث می‌شود آسیب دیده اجتماعی که قرار است با آن خودرو به محل امنی برای مشاوره یا هر چیزی برود حس بسیار ناخوشایندی را تجربه کند. ضمن اینکه ممکن است نگاه شهروندان به آسیب‌دیدگان اجتماعی عوض شود و عده‌ای نیز رغبتی برای معرفی آسیب‌دیدگان نداشته باشند، چون برخورد با آنها را متهم‌گونه می‌بینند.
فلاحتی از مشهد

   گلایه فروشندگان لوازم خانگی از نبود مشتری به جا نیست
فروشندگان لوازم خانگی بیشتر از سایرین به گرانی‌ها دامن زدند و با هر تکان دلار، کالاهای خود را به انبارها بردند و کار را به جایی رساندند که نوعروس‌ها هم دست دوم خریدند. اکنون همین قشر که بعضا انبارهای‌شان هم پر از کالاست، گلایه دارند که مشتری ندارند.
نوعروس از تهران 

   پول مرحله دوم سهام عدالت چه زمانی پرداخت خواهد شد؟
هنوز پول فروش سهام عدالت در مرحله اول به دستمان نرسیده که فروش مرحله دوم را آغاز کرده‌اند. یک مسئول منصفانه توضیح دهد که پول مرحله اول فروش سهام عدالت چه شد و پول مرحله دوم که 30درصد قابل فروش شده، دقیقا چه زمانی به‌دست ما می‌رسد؟
نصراللهی از سنندج

   کامیون‌ها در اتوبان تهران- کرج چه می‌‌کنند؟
زمانی تردد کامیون‌ها و تریلی‌ها در اتوبان تهران-کرج محدودیت داشت یا ممنوع بود، ولی اکنون با وجود 4مسیر موازی قابل دسترسی به کرج سؤال این است که این تعداد کامیون و خودروی سنگین در اتوبان تهران-کرج چه می‌کنند و چه‌کسی مسئول حوادث ناشی از حضور این خودروها در اتوبان است؟
مظاهری از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید