• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 12 مرداد 1399
کد مطلب : 106542
+
-

دورکاری یک‌سوم کارکنان دولت تمدید شد

همزمان با تداوم وضعیت قرمز کرونا در تهران، دورکاری یک‌سوم کارکنان دولت در پایتخت برای یک هفته دیگر تمدید شد.
به‌گزارش همشهری، استانداری تهران اعلام کرده است حضور و تجمع مردم در اماکن مختلف شهر به‌ویژه سیستم حمل‌ونقل عمومی به شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا در تهران منجر شده و به همین دلیل از این هفته همزمان با لغو طرح ترافیک، نظارت بر اجرای پروتکل‌ها تشدید و با متخلفان برخورد می‌شود.
انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تصمیم‌های جدید ستاد ملی کرونا برای استان تهران گفت: در هفته جاری طرح ترافیک در پایتخت به حالت تعلیق درآمده و بقیه محدودیت‌‍‌ها همچون هفته‌های گذشته پابرجاست. دورکاری و کاهش یک‌سومی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تهران این هفته نیز تمدید شده است.

700بستری روزانه در تهران
استاندار تهران درباره وضعیت قرمز استان از لحاظ شیوع ویروس کرونا هم گفت: روزانه به‌طور متوسط ۷۰۰نفر از بیماران شناسایی‌شده مبتلا به کووید-۱۹ در سطح استان بستری می‌شوند و تا جمعه 4هزار نفر در بیمارستان‌های این استان به‌علت ابتلا به این ویروس بستری بودند.
به‌گفته او جمعه‌ای که گذشت (دهم مرداد)، برای نخستین‌بار تعداد بهبودیافتگان از تعداد مبتلایان در استان تهران پیشی گرفت و درحالی‌که رقم مبتلایان ۷۰۰نفر بود، تعداد بهبودیافتگان آمار بیشتری داشت. او افزود: تعداد افراد فوت‌شده در این استان بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ در موج دوم شیوع این ویروس از ۱۲۰نفر نیز گذشت. وی تعداد افراد فوتی روز گذشته در این استان را ۵۲مورد اعلام کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید