• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
پنج شنبه 9 مرداد 1399
کد مطلب : 106336
+
-

رضاوند: انتقاد از مجیدی درست نبوده و نیست

چرا همه اتفاقات بد برای استقلال است

امیرحسین اعظمی

استقلالی‌ها با شکست‌دادن پارس‌جنوبی در جم، به رده دوم جدول صعود کردند تا بار دیگر امیدهایشان برای کسب سهمیه زنده شود. آرش رضاوند در گفت‌و‌گو با همشهری، بازی با سپاهان را دیداری حیاتی برای استقلال می‌داند؛ دیداری که می‌تواند سرنوشت این فصل آبی‌ها را تا حد زیادی مشخص کند. او درخصوص مجیدی و شرایط این روزهای استقلال هم صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است.

 پارس‌جنوبی را شکست دادید تا امیدهای استقلالی‌ها برای کسب سهمیه زنده بماند.
ما درمجموع نمایش خوبی مقابل پارس داشتیم و جدا از اینکه 2گل زدیم، چند موقعیت خوب را هم از دست دادیم. با این حال، گرفتن 3‌امتیاز بسیار مهم بود که به آن رسیدیم.
 حالا فکر می‌کنی بتوانید سهمیه بگیرید؟
هم‌اکنون 5تیم برای گرفتن سهمیه رقابت می‌کنند و بازی‌ها هم حساس است. فاصله امتیازی تیم‌ها هم کم است و فولاد خوزستان هم یک بازی کمتر دارد. واقعا اینکه چه تیم‌هایی سهمیه بگیرند، قابل پیش‌بینی نیست ولی ما تلاش می‌کنیم تا به این مهم دست پیدا کنیم. نکته مهم این است که باید در 4بازی باقیمانده، کمترین امتیاز را از دست بدهیم. بازی با سپاهان هم بسیار مهم و حیاتی است و باید این تیم را شکست بدهیم تا شانس گرفتن سهمیه بالاتر برود.
 نتایج استقلال پس از شروع مجدد لیگ باعث شده تا مجیدی هم حسابی تحت فشار قرار بگیرد. در این خصوص چه نظری داری؟
معتقدم که انتقاد از مجیدی درست نبوده و نیست. کسانی که این روزها انتقاد می‌کنند، باید شرایط استقلال را هم درنظر بگیرند. ما چند بازیکن را به‌دلیل بیماری کرونا و مصدومیت از دست دادیم و دست مجیدی برای چند بازی حسابی خالی شد.
 ولی هواداران استقلال از اینکه تیم خودشان ناکام مانده و تیم رقیب چهارمین قهرمانی‌اش را جشن گرفته، حسابی عصبانی هستند.
هواداران حتما در این چند سال چیزهایی دیده‌اند که نمی‌توانند آنها را هضم کنند. شما نگاه کنید که در همین فصل ما چقدر شرایط خوبی داشتیم و در پایان نیم‌فصل در جایگاه خوبی قرار گرفتیم ولی یکباره استراماچونی جدا شد و دیدید که در ادامه چه اتفاقاتی رخ داد.
 به‌نظرت در بحث جدایی استراماچونی کسی جز مدیران باشگاه مقصر بود؟
این را نمی‌دانم ولی چرا همه اتفاقات بد باید برای استقلال رخ دهد. در چند هفته مشخص بود که چه مشکلاتی بین استراماچونی و استقلال وجود دارد ولی این مربی در نهایت و درحالی‌که اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم، از تیم ما جدا شد. برخی مسائل برای هواداران و بازیکنان استقلال شبهه‌برانگیز است. ما نمی‌خواهیم در مورد موفقیت تیم‌های دیگر حرف بزنیم یا حرفی بزنیم که دنبال توجیه باشیم ولی در این چند سال هم برخی اتفاقات رخ داده که ذهن هواداران را درگیر کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید