• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
چهار شنبه 1 مرداد 1399
کد مطلب : 105541
+
-

نرخ معاینه فنی بیشتر می‌شود

خودرو
نرخ معاینه فنی بیشتر می‌شود

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: اکنون نرخ دریافت معاینه فنی خودروهای سبک در کشور ۳۷ هزار تومان است، اما با توجه به شرایط و باری که به مراکز معاینه فنی خودرو‌ها تحمیل می‌شود قرار است در آینده بین ۱۰ تا ۲۰ درصد به این رقم اضافه شود.
«سعید قیصر» در گفت­‌وگو با ایرنا با بیان اینکه روزانه ۳۵ هزار خودرو در کشور معاینه فنی شامل معاینه فنی برتر و عادی دریافت می‌کنند، افزود: خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده شهر تهران توسط دوربین‌های مجهز در سیستم سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی کشور) شناسایی و اعمال قانون خواهند شد و خودروهای فاقد معاینه فنی که در شهر تهران تردد می‌کنند روزانه ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شوند. وی تأکید کرد: همه مراکز معاینه فنی اکنون باز و آماده پذیرش متقاضیان دریافت معاینه فنی هستند و ساعت کار آنها از ساعت ۸ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه به‌صورت اجباری است. چنانچه با استقبال مراجعه‌کنندگان مواجه باشند تا زمان استقبال فعال خواهند بود و هر خط از مراکز معاینه فنی ۱۵۰ خودرو را حداکثر در 8ساعت پذیرش می‌کند.
مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: اکنون در همه مراکز معاینه فنی خودرو پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا رعایت می‌شود و این مراکز به تب‌سنجی مجهز شده‌اند و راکبان خودرو مجبور نیستند برای انجام امور اخذ معاینه‌فنی خودرو خود از اتومبیل پیاده شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید