• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 1 مرداد 1399
کد مطلب : 105496
+
-

بازار آهن شادآباد

 مجموعه شهرآهن شادآباد، فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۷ آغازکرده و در زمینه فروش و عرضه آهن‌آلات ساختمانی و صنعتی مرجع بسیار خوبی است. در این بازار انواع آهن‌آلات اعم از تیرآهن، میلگرد، ورق و غیره در دسترس مهندسان، پیمانکاران ساختمان و البته خریداران شخصی قرار گرفته که می‌خواهند بر مراحل خرید مصالح ساختمانی خود نظارت داشته باشند.
   انواع آهن‌آلات ساختمانی و صنعتی تیرآهن، میلگرد، نبشی، ناودانی، پروفیل و ورق در این بازار با قیمت مناسب‌تر از دیگر جاها عرضه شده و کارشناسان این بازار می‌توانند در زمینه خرید مناسب به شما مشاوره لازم را بدهند.
  ویژگی این بازار ارائه لحظه به لحظه آخرین قیمت محصولات آهنی و فولادی توسط تولید‌کنندگان است که باعث می‌شود فروش آهن‌آلات و دیگر محصولات با اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازار آهن کشور، فولاد و ساختمان انجام شود.
  در این بازار علاوه بر فروش کالا، خدمات دیگری از قبیل خدمات تخصصی انواع برشکاری، تامین انواع جک و قالب، لوله و بست، تامین انواع ماشین‌آلات، ساخت و تولید انواع سوله و پل، ساخت انواع سازه‌ فلزی سبک و سنگین و همچنین خرید انواع ضایعات آهن‌آلات انجام می‌شود.
 ساعت کار بازار آهن شادآباد همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۵ بعدازظهر است و در این ساعات می‌توانید به این بازار واقع در منطقه جنوبی تهران مراجعه کنید. برای رفتن به این بازار می‌توانید از سه راه آذری به طرف خیابان فتح بروید یا برای دسترسی بهتر از جاده شیر پاستوریزه می‌توانید به این محل مراجعه کنید. این منطقه جزو محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد نیست و می‌توانید با وسیله نقلیه شخصی به آنجا مراجعه کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این منطقه نیز ایستگاه آزادی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :