• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 30 تیر 1399
کد مطلب : 105346
+
-

عامل جنایت نیمه‌شب مشهد تسلیم شد

عامل جنایت نیمه‌شب مشهد تسلیم شد


جوان 22ساله که بر سر نگاه چپ با سرنشینان یک خودروی پراید درگیر شده و جوان دیگری را به قتل رسانده بود خود را تسلیم پلیس کرد.
به‌گزارش همشهری، حوالی ساعت یک بامداد شنبه به قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، کشیک جنایی مشهد خبر رسید که در جریان درگیری میان 7-6پسر جوان در شهرک شهید رجایی، یکی‌از آنها با ضربات چاقو به قتل رسیده و جوان دیگری نیز مجروح شده است. درحالی‌که مأموران موفق شده بودند در همان ابتدا 3نفر از افراد شرکت‌کننده در این درگیری را دستگیر کنند، بازجویی از آنها آغاز شد و یکی از متهمان گفت: من و 2نفر از دوستانم سوار بر خودروی پراید درحال عبور از خیابان بودیم که متوجه شدیم خودروی پرایدی خلاف جهت خیابان توقف کرده است. وقتی از کنار آن رد شدیم، یکی از دوستانم (مقتول) گفت که راننده پراید بد نگاه می‌کند و می‌خواهد ببیند که مشکلش چیست. توقف کردیم و پیاده شدیم و آنها هم که 4نفر بودند پیاده شدند و درگیر شدیم. لحظاتی بعد یکی از آنها با چاقو به دوستم (مقتول) ضربه زد و وقتی او روی زمین افتاد، پا به فرار گذاشت.
با این اطلاعات، دستور بازداشت عامل جنایت صادر شد و او که جوانی حدودا 22ساله است روز گذشته راهی کلانتری شد و خودش را تسلیم کرد. متهم گفت: آن شب وقتی سرنشینان پراید به سمت ما آمدند و با ما درگیر شدند، برای اینکه از خودم دفاع کنم چاقو کشیدم اما در جریان درگیری ناگهان متوجه شدم که یکی از آنها بر اثر ضربات چاقو من مجروح شد و روی زمین افتاد. من قصد کشتن مقتول را نداشتم و فقط برای دفاع از خودم چاقو کشیدم.
با اعترافات پسر جوان، قاضی جنایی برای او قرار بازداشت صادر کرد. تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید