• چهار شنبه 9 آبان 1403
  • الأرْبِعَاء 26 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 30
دو شنبه 28 اسفند 1396
کد مطلب : 10446
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/k2gK
+
-

اپلیکیشن آنلاین برای شکایت از کاستی‌های خدمات گردشگری

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی از راه‌اندازی اپلیکیشن سامانه نظارت بر خدمات سفر به منظور ارتباط آنلاین گیرندگان خدمات حوزه گردشگری با اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر‌‌ خبر داد.


به گزارش سازمان میراث فرهنگی،محمد محب خدایی گفت: به کمک این سیستم به آدرس app.ichto.ir شکایت گردشگران و مسافران نوروزی ازمشکلات مرتبط با نحوه عرضه خدمات به صورت آنلاین بررسی می شود و در صورت معتبر بودن شکایات مطرح شده، هماهنگی‌های لازم به منظور بهینه‌سازی ارائه خدمات گردشگری در تعطیلات نوروز انجام می‌شود.


معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در جلسه بررسی مسائل ستادهای خدمات سفر 31 استان کشور که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر اهمیت عرضه خدمات باکیفیت به گردشگران و مسافران نوروزی تأکید کرد.


 محمد محب‌خدایی با درخواست از اعضای ستادهای خدمات سفر کشور خواستار بسیج تمام امکانات برای عرضه خدمات به گردشگران شد و افزود: مدیران کل در هر استان به‌عنوان دبیر ستاد خدمات سفر با هماهنگی استانداران به‌عنوان رؤسای ستاد اجرایی خدمات سفر باید خدمات باکیفیت و ارزان را در دستور کار خود قرار دهند.


او با اشاره به رونمایی از اپلیکیشن نظارت آنلاین گفت: نوروز امسال باید شکایات احتمالی گردشگران به حداقل برسد و بتوانیم شاهد یک نوروز بانشاط باشیم.


محب‌خدایی به برنامه‌های ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها در هر استان براساس دستورالعمل‌های ابلاغی، اجرا خواهد شد و امیدواریم امسال شاهد یک نوروز متفاوت، امن و بانشاط برای گردشگران باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید