• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
چهار شنبه 18 تیر 1399
کد مطلب : 104399
+
-

عالیشاه: سرمربی از من راضی است

به‌خاطر رعایت پروتکل سمت رسن نرفتم

حمیدرضا علیپور

امید عالیشاه در بازی مقابل پیکان از ابتدا درون زمین قرار گرفت اما با وجود دوندگی فراوان نتوانست آنچنان که باید خودش را نشان دهد و در نهایت در نیمه دوم تعویض شد. عالیشاه هنگام تعویض با بی‌توجهی از کنار بشار رسن گذشت و برخورد سردی با او داشت که این حرکت با انتقادات بسیار زیادی همراه شد. امید که به‌خاطر مصدومیت، بازی با شاهین بوشهر را از دست داد درخصوص شرایط خودش با همشهری به گفت‌وگو پرداخت.

  دیدار برابر شاهین را از دست دادی. از چه ناحیه‌ای مصدوم هستی؟
در تمرین، کشاله ران من کش آمد و به همین دلیل نتوانستم به تمرین ادامه بدهم. هم‌اکنون مشغول فیزیوتراپی هستم و امیدوارم که بتوانم در بازی برابر ماشین‌سازی تیم را همراهی کنم.
 برد سختی برابر شاهین به‌دست آوردید.
شاهین چیزی برای از دست دادن نداشت و به همین دلیل آمده بود که نتیجه بگیرد. اخراج کمال هم کار ما را سخت کرد اما بچه‌ها توانستند در ادامه بر بازی مسلط شوند و به‌ نظرم قبل از اینکه بازی گره بخورد خیلی به‌موقع به گل رسیدیم. حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.
 به‌نظر می‌رسد پرسپولیس کار سختی برای قهرمانی نداشته باشد.
اگر بخواهیم از حالا خودمان را قهرمان بدانیم به مشکل برمی‌خوریم. هنوز بازی‌های زیادی باقی‌مانده است و کوچک‌ترین لغزش می‌تواند برای پرسپولیس گران تمام شود.
 بعد از بازی با پیکان انتقادات زیادی در مورد تو مطرح شد.
انتقاد همیشه هست اما باید بگویم که برخلاف انتقادات، کادر فنی از من راضی بود و فقط همین برایم مهم است. من سعی می‌کنم در زمین دستورات سرمربی را به‌خوبی اجرا کنم و چیزی برای تیم کم نمی‌گذارم.
 یکی از انتقادات به زمان تعویض تو با بشار رسن برمی‌گردد؛ اینکه هنگام تعویض هیچ توجهی به رسن نکردی.
به‌عنوان کاپیتان تیم در زمین وظیفه داشتم که حواسم به سلامت بازیکنان هم باشد. من بشار را خیلی دوست دارم و اتفاقا یکی از دوستان خوب من است. فقط به‌خاطر اینکه پروتکل را رعایت کنم سمت او نرفتم و سایر مسائل اصلا مهم نیست.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید