• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 16 تیر 1399
کد مطلب : 104204
+
-

اول بگذارید از پوکر پرسپولیس لذت ببرم

ترابی: امیدوارم بیرانوند را در لیورپول ببینم!

اول بگذارید از پوکر پرسپولیس لذت ببرم

امیرحسین اعظمی

مهدی ترابی که بازی پیکان را به‌دلیل مصدومیت از دست داده بود، در بازی با شاهین به ترکیب اصلی پرسپولیس برگشت و توانست با زدن نهمین گلش، گره بازی را برای یحیی و شاگردانش باز کند. او که از مدت‌ها قبل شایعه رفتنش از پرسپولیس بر سر زبان‌ها افتاده، فعلا تصمیمی برای آینده‌اش نگرفته و می‌خواهد از پوکر قهرمانی قرمز‌ها لذت ببرد. او در گفت‌وگوی اختصاصی با همشهری صحبت‌های جالبی در این خصوص انجام داده است.

 انتظار می‌رفت خیلی راحت شاهین را شکست دهید اما بازی گره خورد.
بازی خیلی سختی بود و شاهین خیلی خوب دفاع می‌کرد. شاید خیلی‌ها به‌خاطر جایگاه شاهین این تصور را داشتند که راحت بازی را می‌بریم ولی فوتبال همیشه سختی‌های خودش را دارد. آنها پایین جدول هستند و خیلی سخت تلاش می‌کردند که امتیاز بگیرند. از طرفی 10 نفره شدن هم کار را سخت کرد ولی خدا را شکر که در نیمه دوم گل زدیم و به هدفمان رسیدیم.
 اخراج کامیابی‌نیا درست بود؟
فکر می‌کنم تصمیم داور کمی سختگیرانه بود. 2دقیقه قبل از خطای کمال، بازیکن شاهین خطایی مشابه انجام داد ولی داور فقط کارت زرد داد. به هر حال این تصمیمی بود که داور گرفت و باید به آن احترام بگذاریم.
  گل مهمی برای پرسپولیس زدی و حتما خیلی خوشحال  بودی؟
این 3‌ امتیاز برای ما خیلی ارزش داشت و به همین‌خاطر خیلی خوشحال بودم که چنین گل مهمی زدم. ما تأثیر این برد را در بازی‌های بعدی خواهیم دید.
 خیلی‌ها دیگر قهرمانی پرسپولیس را قطعی می‌دانند، نظر تو چیست؟
هنوز کمی زود است در این خصوص صحبت کنیم. تیم ما موقعیت خوبی در جدول دارد و اختلاف امتیاز خوبی هم با رقیبان داریم ولی بازی‌های باقی‌مانده هم بسیار مهم هستند. ما باید خوب امتیاز جمع کنیم تا در نهایت با اقتدار قهرمان شویم. مطمئنا بازی‌های بعدی را هم جدی خواهیم گرفت چراکه رقبا منتظر هستند تا ما امتیاز از دست بدهیم. ما نباید تصور کنیم همه‌‌چیز تمام‌ شده است.
 از حالا خبرهای متفاوتی درخصوص جدایی تو از پرسپولیس به گوش می‌رسد اما ظاهرا قرار است فصل آینده در اروپا بازی کنی؟
بازی در اروپا؟ خب، من چند پیشنهاد دارم و این حرفی است که مدیر برنامه‌هایم به من زده است. با این حال چیزی در مورد آینده قابل پیش‌بینی نیست و باید تصمیمی گرفته شود که نه من ضرر کنم نه پرسپولیس. من فعلا می‌خواهم از پوکر پرسپولیس لذت ببرم و این از هر چیزی با اهمیت‌تر است. اینکه در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد مربوط به پایان فصل است و امیدوارم اتفاقی رخ دهد که نه من ضرر کنم نه پرسپولیس.
 ماجرای بیرانوند هم که پیچیده شده، در این خصوص چه صحبتی داری؟
علیرضا گلر بسیار توانمندی است و لیاقت رسیدن به هدف‌هایش را دارد. ظاهرا باشگاه بلژیکی درخواست کرده که علیرضا دیگر با پرسپولیس تمرین نکند اما من امیدوارم تکلیف بیرانوند هم آنطور که خودش می‌خواهد روشن شود.
 بیرانوند مدت‌ها قبل گفته بود که دوست دارد یک روز گلر لیورپول شود. آیا او در این خصوص حرفی با شما زده است؟
علیرضا طرفدار لیورپول است و اتفاقا قبلا گفته بود که دوست دارد یک روز در این تیم بازی کند. بیرانوند یک گلر با کیفیت است و می‌تواند به هدف‌هایش برسد. وقتی یک بازیکن در اروپا می‌درخشد، این پرچم ایران است که بالا می‌رود و می‌توانم به مهدی طارمی اشاره کنم که در فوتبال پرتغال عملکرد خوبی داشته و بابت این موضوع خوشحالم.
 پس به آینده و درخشش احتمالی خودت در اروپا هم فکر می‌کنی؟
هرچه خدا بخواهد همان خواهد شد. فعلا که تمام تمرکزم روی قهرمانی پرسپولیس است.
 به آقای گلی در لیگ امسال فکر می‌کنی؟
من دوست دارم برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری باشم و بیشتر برایم موفقیت تیمی مهم‌ است. البته دوست دارم بیشتر گل بزنم تا پرسپولیس موفق باشد.
 ظاهرا کریم باقری قصد جدایی از تیم پرسپولیس و حضور در تیم ملی را دارد. پرسپولیس بابت جدایی باقری ضرر نمی‌کند؟
آقا کریم در این سال‌ها یکی از وزنه‌های تیم بوده که نقش مهمی در جمع کردن حاشیه‌ها داشته است. باقری در قهرمانی‌های پرسپولیس نقش مهمی داشته ولی در نهایت خودش تصمیم‌گیرنده است. او شخصیتی دوست‌داشتنی دارد و هر تصمیمی که در مورد آینده بگیرد برای همه قابل احترام است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید