• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 15 تیر 1399
کد مطلب : 104125
+
-

صدای استان‌ها

    ناامنی در مهرشهر
ساکن خیابان 339 در فاز 3 مهرشهر کرج هستم. در این خیابان دزدان به‌راحتی و بدون اینکه مشکلی داشته باشند، تردد می‌کنند. مسئولان فکری برای امنیت منطقه بکنند.
صدرا پوریافر از البرز

   قطع درختان در ارومیه
هر روز شاهد قطع شدن درختان زیادی در ارومیه هستیم، چرا مسئولان هیچ توضیحی درباره قطع درختان نمی‌دهند؟
خلیلی از آذربایجان غربی

   ورود موتورسیکلت به بزرگراه ممنوع شود
چرا از ورود موتورسواران به بزرگراه‌ها جلوگیری نمی‌شود؟ ورود موتورسواران به بزرگراه‌ها غیرقانونی است و در صورت فوت حتی دیه هم به آنها تعلق نمی‌گیرد، ولی ظاهرا هیچ راه بازدارنده‌ای برای این مسئله وجود ندارد.
حسین بهاری از چهار‌محال و بختیاری

   ساخت و سازها در مجاورت قبرستان یزد
قبرستان یزد در بافت تاریخی قرار دارد، اما شاهد ساخت و سازها در مجاورت آن هستیم که باید از سوی مسئولان و متولیان حفاظت از بافت تاریخی مورد توجه قرار گیرد.
یک شهروند از یزد

   آلودگی در کوه صفه
ون‌هایی که در مسیر رستوران کوه صفه تردد می‌کنند، با ایجاد گرد و خاک این مسیر زیبا را خراب کرده‌اند. از مسئولان می‌خواهیم برای این موضوع فکری کنند. به جای این خودروها می‌توانند از خودروهای برقی استفاده کنند.
نازنین‌زهرا جوری از اصفهان

   ظرفیت مهجور صنایع چوبی آباده
صنعت چوب آباده نیاز به تبلیغات گسترده‌تری دارد. آباده با همه ظرفیت‌هایی که دارد مهجور مانده است و جوانان این شهر به دلیل نداشتن شغل مهاجرت می‌کنند.
دهقان‌نسب از فارس

   حقوق پایین بازنشستگی
پس از 30 سال خدمت در آموزش و پرورش، حقوق بازنشستگی من کفاف هزینه‌های زندگی‌مان را نمی‌دهد. اعتراض‌های فرهنگیان هم در این مورد به جایی نمی‌رسد. مسئولان تدبیری بیندیشند تا بیش از این فرهنگیان بازنشسته در سختی زندگی نکنند.
محبی از زنجان

   هدررفت آب در شوش
با وجود خشکسالی و کمبود آب در شوش، گاهی شاهد ترکیدن لوله و هدر رفتن آب هستیم. لطفا مسئولان فکری برای فرسودگی شبکه آب این شهرستان کنند.
غزالی از شوش

این خبر را به اشتراک بگذارید