• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 28 اسفند 1396
کد مطلب : 10372
+
-

با ماشین‌ها در زمان سفر کنید

خبرهای کوتاه
با ماشین‌ها در زمان سفر کنید

جشنواره نمایش خودروها و موتورسیکلت‌های لوکس و کلاسیک از تاریخ 27 اسفندماه لغایت 12 فروردین در محل برج میلاد برگزار خواهد شد. این نمایشگاه مجموعه‌ای کم‌نظیر از خودروها و موتورسیکلت‌های لوکس و کلاسیک را گرد آورده و با فراهم کردن سرگرمی‌ها و رویدادهای مرتبط با حوزه خودرو و موتورسیکلت، فضایی منحصربه‌فرد را برای علاقه‌مندان و خانواده‌ها در طول تعطیلات عید به‌وجود آورده است. نخستین بار این نمایشگاه در ماه رمضان سال 1396 در برج میلاد برگزار شد که با توجه به استقبال بسیار مخاطبان به شکلی جامع‌تر و کامل‌تر در تعطیلات نوروز 1397 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. 
 

  امکان اسکان عموم مردم در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش

 مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تمهیداتی که آموزش پرورش در مورد اسکان نوروزی فرهنگیان تدارک دیده است،  گفت: 345مرکز رفاهی (خانه معلم)،  300اردوگاه با سوئیت‌های مجهز، 50مرکز و پردیس دانشگاه فرهنگیان و 12هزار مدرسه در قالب 100هزار کلاس درس،  بدون هیچ‌گونه افزایش تعرفه پذیرای اسکان نوروزی فرهنگیان خواهند بود.به گزارش ایلنا،  گودرز کریمی‌فر افزود: آموزش و پروش در نوروز 1397با پیش‌بینی 707پایگاه پذیرش و تعداد 207تالار و 128رستوران در مراکز آموزشی رفاهی،  تلاش می‌کند تا خدمات را ارتقا و رضایتمندی فرهنگیان را در مسافرت‌های نوروزی افزایش دهد. وی با اشاره به سامانه معرفی‌شده،  اظهار کرد: تاکنون استان‌های هرمزگان، فارس، اصفهان، قم و خراسان رضوی؛ بیشترین رزرو اینترنتی اسکان نوروزی را به تعداد 90هزار ثبت اینترنتی به‌خود اختصاص داده‌اند. مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مواردی که این معاونت در طرح اسکان نوروزی به آن تأکید داشته است،  اظهار کرد: رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس طرح اسکان،  توجه به بهسازی و زیباسازی پایگاه‌های پذیرش در راستای تکریم مهمانان نوروزی و رعایت حقوق شهروندی،  اطلاع‌رسانی مناسب با نصب برنوشته‌های اسکان در مبادی شهرها با رویکرد هدایت مسافران به ستادهای اسکان،  برپایی نمایشگاه‌های بومی و سنتی در جوار پایگاه‌های پذیرش به‌منظور افزایش ماندگاری سفر و بهره‌مندی از دستاوردهای قومی،  محلی و همچنین معرفی جاذبه‌های توریستی و گردشگری از طریق نصب و جانمایی تصاویر و برنوشته‌ها در پایگاه‌های اسکان،  اختصاص یک یا چند شماره از نشریه محلی استان‌ها با عنوان ویژه‌نامه طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر ویژه نوروز 1397فرهنگیان با درج اطلاعات پایگاه‌های پذیرش،  استفاده از سیستم نوبت‌دهی در مراکز اسکان و نصب دستگاه‌های کارتخوان به‌منظور شفافیت مالی از مهم‌ترین اقدامات بهینه اسکان و خدمات سفر فرهنگیان است. 
 

  «خداحافظی» رئیس سازمان پژوهش از وزارت آموزش و پرورش

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی استعفا داد و از وزارت آموزش و پرورش خداحافظی کرد. به گزارش ایسنا، متن پیام خداحافظی محی‌الدین بهرام محمدیان خطاب به همکارانش در وزارت آموزش و پرورش به این شرح است: «تقدیر چنین رقم خورده است پایان سال ۱۳۹۶ پایان خدمت رسمی اینجانب در وزارت آموزش و پرورش باشد. از سال ۱۳۶۰ با انتخاب حرفه معلمی در کنار شما و از شما آموختم و متجاوز از 30سال آموخته‌های روزانه‌ام را در مسیر همکاری با شما به‌کار بستم. »

 

این خبر را به اشتراک بگذارید