• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 9 تیر 1399
کد مطلب : 103670
+
-

سهرابیان: دوست داشتم به استقلال برگردم اما نشد

انگیزه‌های زیادی برای بازی امشب دارم

محمد زارعی

آرمین سهرابیان در ابتدای این فصل با تصمیم استراماچونی از استقلال کنار گذاشته شد و برای ادامه فوتبالش راهی سایپا شد. او در گفت‌و‌گو با همشهری مدعی شده در نیم فصل با پیشنهاد بازگشت به استقلال رو‌به‌رو شده اما با مخالفت مدیران سایپا در این تیم ماندنی شده است. با وجود این، او حالا انگیزه‌های زیادی برای رویارویی با تیم سابقش دارد.

 خبر رسید که در آستانه بازی با استقلال مصدوم شده‌ای. این خبر صحت دارد؟
حقیقت‌اش چند روز قبل در تمرینات دچار یک مصدومیت جزئی شدم اما سعی می‌کنم خودم را به بازی برسانم. دوست دارم مقابل تیم سابقم بازی‌کنم چراکه انگیزه‌های زیادی دارم.
 گویا قرار بود نیم فصل به استقلال برگردی؟
بله. من به استقلال علاقه قلبی دارم و دوست دارم روزی به این تیم برگردم اما با سایپا قرارداد داشتم و با مخالفت مدیران باشگاه انتقالم منتفی شد. پس از این اتفاق هم همه‌‌چیز تمام شد و من امروز تلاش خواهم کرد بهترین بازی‌ام را مقابل استقلال انجام دهم.
 پس ممکن است برای فصل بعد به استقلال برگردی؟
الان تمرکزم روی سایپاست و می‌خواهم به این تیم کمک کنم. حضور در قعر جدول حق سایپا نیست و ما باید تیم را بالا بکشیم. با وجود این، قطعا دوست دارم روزی به استقلال برگردم.
 خودت با برگزاری بازی‌های لیگ در شرایط کرونایی موافق هستی یا خیر؟
صحبت در مورد کرونا دیگر لوث شده است. همه در مورد کرونا صحبت کرده‌اند و مردم هم شرایط را می‌دانند. در فوتبال درگیری و برخورد وجود دارد و نمی‌توان بعضی از مسائل را رعایت کرد اما با وجود این باید مراقب باشیم چراکه کرونا در اوج قرار دارد. البته ما تمرینات خوبی داشته‌ایم و هم من و هم بچه‌ها انگیزه‌های زیادی برای بازی امشب داریم.    
 استقلال با کلی غایب به مصاف سایپا می‌آید. مطهری، دیاباته و تبریزی هم بازی را از دست داده‌اند و حالا فقط باید به فکر مهار قائدی باشید.
استقلال تیم و بازیکنان بزرگی دارد. حالا هم فرقی نمی‌کند چه‌کسی بازی کند و چه‌کسی بازی نکند. اگر ارسلان و دیاباته نیستند، دشتی و قائدی که هستند و همیشه هم عالی کار می‌کنند. در کل، استقلال بازیکنان با کیفیت زیادی دارد و ما باید با تمام توان به مصاف این تیم برویم.
 برای مدتی کوتاه با فرهاد مجیدی هم کار کرده‌ای. درخصوص او چه نظری داری؟
مطمئنا آقا فرهاد مجیدی مربی جوان و آینده داری است. او در چند بازی که مربیگری تیم استقلال را برعهده داشته نشان داده از توانایی بالایی برخوردار و مربی خوبی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید