• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 28 اسفند 1396
کد مطلب : 10337
+
-

ماهینی: بیشتر از 5هزار تومان عیدی نمی‌دهم!

با قهرمانی سال97 را شروع می‌کنیم


حسین ماهینی در سال96 توانست به عنوان کاپیتان دوم سرخپوشان قهرمان لیگ‌برتر شود و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان هم برسد. کاپیتان پرسپولیس اما امیدوار است که در سال 97 هم بتواند این روند را دوباره ادامه بدهد. ماهینی در خصوص شرایط پرسپولیس در سال96 با همشهری‌ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
   سال96 برای پرسپولیس چطور بود؟
فکر می‌کنم بهترین از این نمی شد و یکی از بهترین سال‌های تاریخ پرسپولیس را شاهد بودیم. ما در سال96 توانستیم امتیازات خوبی کسب کنیم.  قهرمان لیگ شدیم و سوپرجام لیگ را بردیم و در لیگ قهرمانان هم به نیمه‌نهایی رسیدیم. خدا را شکر بسیار سال خوبی بود اما البته باید این را هم بگویم که از نظر اجتماعی اصلا سال خوبی نبود و زلزله و سقوط هواپیما و غرق شدن کشتی سانچی و چند حادثه دیگر سال تلخی را برای ما رقم زد.
  چه آرزویی برای سال97 داری؟
امیدوارم شرایط بسیار خوبی در سال97 برای ما پیش بیاید و از ته قلبم برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی می‌کنم. خوشبختانه ما در اولین بازی سال97 می‌توانیم قهرمان لیگ شویم و فکر می‌کنم که این موضوع شروع بسیار خوبی برای ما خواهد بود.
  دوست داری بیشتر عیدی بدهی یا عیدی بگیری؟
من همیشه دوست داشته‌ام که عیدی بدهم و این موضوع را دوست دارم البته بیشتر از 5‌هزار تومان به کسی عیدی نمی‌دهم چون خود عیدی مهم است نه مبلغ عیدی.
  در سال گذشته تقریبا به جز دروازه در هر پستی بازی کردی.
برای من مهم موفقیت تیم است و مهم نیست در چه پستی بازی می کنم. برای من مهم این است که برانکو از من چه می‌خواهد و هرجا که برانکو بخواهد بازی می‌کنم. پوشیدن پیراهن پرسپولیس خودش افتخار بزرگی است و همه ما این وظیفه را داریم تا در هر بخش و پستی به بهترین شکل به هواداران خدمت کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید