• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 26 خرداد 1399
کد مطلب : 102677
+
-

با مردم

با مردم









 حضور 100نفر در تالار، عامل شیوع کرونا نمی‌شود؟
در تالاری در تهران، عروسی با نصف ظرفیت تالار برگزار شده است. آیا حضور 100نفر در یک فضا نمی‌تواند عامل شیوع کرونا باشد چه‌کسی پاسخگوست؟
نعمتی از تهران

 ما اهوازی‌ها از خیر مترو گذشتیم
متروی اهواز پروژه‌ای است که ۱۵سال جز آلودگی صوتی و زیست‌محیطی و ایجاد ترافیک برای مردم هیچ دستاوردی نداشته و اگر از ما مردم اهواز سؤال کنید می‌گوییم ما از خیر مترو گذشتیم. لطفا کارگاه‌های آن را در سطح شهر جمع و مسیر تردد مردم را باز کنید.
نصرتی از اهواز

  سایت‌ها و بنگاه‌ها عامل قیمت‌های کذایی رهن و اجاره هستند
به‌عنوان یک زن سرپرست خانوار از اجاره یک خانه 30متری عاجزم و درحالی‌که خانه اجاره‌ای من با 10میلیون ودیعه و 500هزارتومان اجاره در اختیارم بود حالا باید 20میلیون دیگر جور کنم و 500هزار تومان هم به کرایه بیفزایم تا بتوانم قراردادم را تمدید کنم. بنگاه محل و برخی سایت‌ها هم این قیمت‌ها را تأیید می‌کنند.
جورکش از تهران 

   افزایش 50درصدی کرایه‌ها، در همدان عادلانه نیست
درحالی‌که ستاد تنظیم بازار استان همدان، میزان افزایش کرایه تاکسی‌های همدان را 30درصد اعلام کرده، رانندگان تاکسی به آن پایبند نبوده و در برخی مسیرها کرایه‌ها بیش از 50درصد افزایش یافته است که در شرایط بد اقتصادی اغلب مردم، این موضوع نگران‌کننده است.
کاظم‌پور از همدان 

  روستای حسین آباد بیخ گوش تهران، آب ندارد
روستای حسین‌آباد جواهری واقع در شهرستان ورامین در نزدیکی تهران از بدیهی‌ترین امکانات ازجمله آب شرب محروم است. هر از چند گاهی مسئولان به بهانه حل مشکل و بررسی آن دور هم جمع می‌شوند و قول‌هایی می‌دهند، اما تاکنون عملی نشده است و مردم این روستا از آب محرومند. بعد از کلی جلسه به تازگی قرار شده آبرسانی با تانکر در دستور کار قرار گیرد. این حق مردم این روستا در نزدیکی پایتخت نیست.
امینیان از ورامین 

این خبر را به اشتراک بگذارید