• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 25 خرداد 1399
کد مطلب : 102627
+
-

نکته بازی

تدریس فنون مدیریت
اگر خبری که در مورد افزایش رقم قرارداد علیرضا بیرانوند منتشر شده صحت داشته باشد، واقعا جا دارد از محمدحسن انصاری‌فرد برای تدریس اصول پیشرفته مدیریت در بزرگ‌ترین دانشگاه‌های جهان دعوت شود. خبر این است که بیرانوند بعد از توافق با آنتورپ، در مورد مبلغ رضایتنامه‌اش از باشگاه پرسپولیس تخفیف خواسته تا پول بیشتری به‌خودش برسد. انصاری‌فرد هم برای راضی کردن دروازه‌بان تیم، یک‌ونیم میلیارد تومان به رقم پایه قرارداد او اضافه کرده است. بیرانوند در تیرماه پاشنه باشگاه پرسپولیس را از جا درآورده بود تا رقم رضایتنامه‌اش کاهش بیابد و او بتواند پیشنهادهای بلژیکی و ژاپنی‌اش را اوکی کند، اما ایرج عرب، مدیرعامل وقت باشگاه تن به این «حرف زور» نداد. انصاری‌فرد اما دستخوش یک‌ونیم میلیاردی را در فصلی به بیرو داد که نصفش را نیمکت‌نشین بوده و نصف دیگرش را داشته گل‌های جورواجور می‌خورده. مرسی!

واقعا با چه استدلالی؟
مسعود شجاعی که فعلا در تمرینات تراکتور حاضر نشده، نامه‌ای  سرگشاده نوشته که لیگ را برگزار نکنید. در این بیانیه یک مشت حرف تکراری داریم در مورد اینکه جان آدم‌ها مهم‌تر از جام است و... که هزار بار در طول این مدت مشابه آنها را خوانده‌ایم. با این همه عاشق جمله اول بیانیه مسعود شدیم؛ جایی که کاپیتان تیم ملی نوشته است: «دلیل این همه اصرار و پافشاری برای ازسرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال براساس چه استدلالی است؟» اولا که این جمله ایراد نگارشی فاحش دارد و نمی‌توان دلیل و استدلال را با هم در چنین جمله‌ای گنجاند. از اینکه بگذریم واقعا سازمان لیگ چه دلیلی برای برگزاری مسابقات دارد؟ آیا فوتبال برای مردم نان و آب می‌شود؟ آیا برای جوانان بیکار، شغل می‌شود؟ خب کلا تعطیلش کنید برود، فوتبالیست‌هایمان هم می‌شوند پزشک و خلبان یا مهندس هوافضا!

جدا بزرگواری کردید فرهاد جان!
بعد از چند هفته کشمکش بر سر اینکه محل بازی فولاد و استقلال کجا باید باشد و بعد از کلی مصاحبه از سعید رمضانی در مورد شرایط و رنگ شهر اهواز، رسانه رسمی استقلال با آب و تاب پیغام فرهاد مجیدی را منتشر کرده که «هر کجا فولادی‌ها بخواهند با آنها بازی می‌کنیم.» واقعا که آدم نمی‌داند با این حجم از بزرگواری سرمربی استقلال چه باید بکند؟ کجای دنیا دیدید که سرمربی یک تیم، به همین راحتی به تیم میزبانش حق انتخاب زمین بدهد؟ مرسی فرهاد جان؛ حالا باید ببینیم فولادی‌ها کجا را برای برگزاری بازی انتخاب می‌کنند. شاید انتخاب‌شان سانتیاگو برنابئو باشد و شاید هم ترجیح بدهند در نیوکمپ بازی کنند. خب، برادر عزیز، اهوازی‌ها از اول گفتند در زمین خودمان از استقلال میزبانی می‌کنیم که حق‌شان هم بود، الان شما چه چیزی را به آنها بخشیده‌اید؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید