• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 24 خرداد 1399
کد مطلب : 102479
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/2k96v
+
-

صدای استان‌ها

  ضعف آنتن‌دهی در فردیس
در منطقه فردیس، آنتن‌دهی شبکه‌های صدا و سیما بسیار ضعیف است، به گونه‌ای که برخی شبکه‌ها را به طور کلی نداریم. لطفا مسئولان برای تقویت آنتن‌دهی این منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.
مهینی از البرز

  آسفالت نامناسب اردبیل تا پلیس راه نمین
جاده اردبیل به نمین، از خروجی اردبیل تا پلیس راه، آسفالتی خراب دارد و رگه‌های قیر باعث ایجاد دست‌انداز شدید شده است و هنگام عبور خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین ایجاد سر و صداهای زیاد می‌کند. مسئولان رسیدگی کنند.
علی جوانشیر از اردبیل

  رسیدگی به وضع آسفالت معابر
می‌خواستم از شهرداری ارومیه تقاضا کنم فکری به حال آسفالت خیابان اتحاد، اول خیابان ایثار، کنند. اهالی منطقه و اهالی مسکن مهر فرخی واقعا در این خیابان به دلیل وضعیت نامناسب آن اذیت می‌شوند.
اهالی محل از آذربایجان غربی

  سرعت‌گیرهای شریفیه
در ابتدای ورودی شریفیه، وجود سرعت‌گیرهای پشت سر هم هر راننده‌ای را آزار می‌دهد. بنده هر روز برای رسیدن به محل کارم از این مسیر عبور می‌کنم و در زمان رانندگی کلافه می‌شوم.
منصوری از قزوین

  ضرورت بهسازی پیاده‌روهای مرکز سقز
یکی از اقدامات اساسی شهرداری، فراهم کردن معابر استاندارد برای خودروها و شهروندان است. در سال‌های اخیر اقدامات زیادی برای بهسازی و سنگفرش پیاده‌روهای مرکز شهر، چون بازار اصلی، خیابان آزادی و ساحلی، صورت گرفته است، اما حفاری‌های گاه و بی‌گاه اداره‌های خدمات‌رسان، نبود زیرسازی مناسب، کیفیت پایین موزاییک‌ها، گذاشتن وسایل سنگین و پارک خودرو در پیاده‌روها توسط برخی از کسبه موجب شده این پیاده‌روها وضعیت نامناسبی پیدا کنند.
کسبه مرکز شهر سقز از کردستان 

  مزاحمت کارگاه‌ها و انبارهای آهن
کارگاه‌ها و انبارهای آهن بسیاری در مناطق مسکونی یزد واقع شده‌اند که از نظر صوتی مشکلات زیادی برای ساکنان ایجاد کرده‌اند. البته بارها به اجراییات شهرداری در این باره شکایت کرده‌ایم، اما توجهی نداشته‌اند. مسئولان برای خروج این واحدها از مناطق مسکونی و متمرکز کردن آنها در منطقه‌ای خارج از محدوده مسکونی تدبیری بیندیشند.
غلامی از یزد

این خبر را به اشتراک بگذارید