• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 21 خرداد 1399
کد مطلب : 102345
+
-

صدای استان‌ها

   افزایش قیمت‌ مسکن در تبریز 
در سال‌های اخیر قیمت مسکن به صورت نجومی افزایش داشته و این افزایش در این ۶ ماه اخیر خیلی بیشتر شده است و قیمت‌ها به یکباره به دو برابر تبدیل شدند. در این شرایط نه کسی جرأت فروش ملک خود را دارد و نه خرید. جوانان بیش از پیش تحت فشار قرار گرفته‌اند چون اجاره‌بها هم به دنبال این افزایش بی‌رویه قیمت مسکن، بالا رفته است و روز به روز هم در حال افزایش است. مسئولان باید فکری به حال این شرایط بکنند.

سینا مهاجری- آذربایجان شرقی

   پروژه نیمه تمام دانشگاه صنعتی اردبیل 
شاید نزدیک به 10 سال است که از مطرح شدن تأسیس دانشگاه صنعتی اردبیل می‌گذرد اما هنوز به مرحله عملیاتی نرسیده است. در چند دوره اخیر مجلس نیز نمایندگان استان وعده تکمیل این پروژه را داده بودند اما وعده ها در حد شعار انتخاباتی باقی ماند. 
فریده سلامی- اردبیل

   ورودی‌های نامناسب شهر دهدشت 
چهار ورودی دهدشت در استان کهکیلویه و بویراحمد از سمت طولیان، سوق، چرام و بهبهان سیمای زشتی دارند و هر مسافر به محض ورود به این شهر آزرده خاطر می‌شود. ورودی هر شهر پیشانی آن شهر است و باید دارای المان و نمای در خور شان و متناسب با فرهنگ آن منطقه باشد.
شایان صادقی- کهکیلویه و بویراحمد

   دریافت عوارض گاز از روستاییان
در قبض گازها عنوانی به نام عوارض گازرسانی به روستاها از جمله روستای بجنورد به مبلغ ۲۰ هزار تومان اضافه شده، آیا مردم باید هزینه گازکشی روستاها را پرداخت کنند؟ این موضوع ارتباطی به مردم ندارد و وظیفه دولت است.
صادق همتی- خراسان شمالی

   ساخت بیمارستان 700 تختخوابی رضای مشهد 
بیش از ۴۰ سال از آغاز ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی رضا در یکی از حساس‌ترین نقاط شهر مشهد می‌گذرد، اما این طرح هنوز به سرانجام نرسیده است. حتی به تازگی مسئولان استان پس از 40 سال معطلی و صرف میلیاردها تومان سرمایه ملی، خواستار انهدام سازه نیمه‌کاره و احداث بیمارستان با نقشه جدید شده‌اند. در طول این سال‌ها تنها چیزی که از این مرکز درمانی در بزرگراه خاتم مشهد به چشم خورده، اسکلتی نیمه‌کاره است که غبار فرسودگی و کهنگی بر چهره‌اش زار می‌زند. حال مسئولان سازمان تامین اجتماعی کشور فارغ از خسارتی که در طول این سال‌ها به واسطه عدم اجرای این پروژه بزرگ به مردم مشهد و زائران بارگاه منور امام رضا(ع) وارد شده است، خبر از انهدام اسکلت این بیمارستان و طراحی مجدد سرمایه‌گذاران کره‌ای در این خصوص می‌دهند.
شهاب نظری- خراسان رضوی

این خبر را به اشتراک بگذارید