• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 13 خرداد 1399
کد مطلب : 101855
+
-

با مردم

با مردم









خودروسازها قیمت پایانی خودرو را به مشتری اعلام کنند
اخیرا شورای رقابت میزان افزایش قیمت خودروها را اعلام کرد و لازم است با توجه به آیتم‌های مختلفی که در فاکتور فروش از جمله مالیات بر ارزش افزوده و بیمه و دیگر ارقامی که در فاکتور فروش کارخانه می‌آید، کارخانه‌های خودروسازی قیمت پایانی و کامل فاکتور را به مشتری اعلام کنند تا مشتری زمان پرداخت دچار شوک و سوء‌تفاهم نشود. قیمت اعلامی کارخانه چندمیلیونی با این فاکتورهای نهایی فرق دارد.
محمدحسین عسگری از تهران 

بلاتکلیفی مالکان زمین‌های پرواز ارومیه 
بعد از چند سال و آمد و شد چندین مدیر در استان و شهرستان، تکلیف صاحبان زمین‌های پرواز واقع در پشت پارک جنگلی ارومیه هنوز معلوم نیست. چرا با سرمایه مردم بازی می‌کنند.
آقایی از ارومیه 

اردوهای جهادی برای نشاندن آتش زاگرس به میدان بیایند
همه‌ساله در فصل بهار و تابستان اردوهای جهادی با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در گوشه و کنار کشور برگزار می‌شود که اثرات آن برای روستاها و نقاطی که حضور دارند خوب و سازنده است. از این گروه‌های ارزشمند برای نشاندن آتش در زاگرس بهره‌بگیرند.
طالبی از یاسوج

آب پراملاح در ضلع جنوبی خیابان میرداماد
از سازمان آب و فاضلاب سؤال داریم که چرا آب منطقه۳ تهران خصوصا ضلع جنوبی میرداماد، پر از املاک آهکی است؟ به‌گونه‌ای که به محض پر کردن آب، لیوان پر از املاح آهک می‌شود و مردم این آب را می‌خورند که کمترین عارضه آن سنگ کلیه است.
احمدی از تهران 

سازوکار فروش سهام عدالت از کارگزاری کی ایجاد می‌شود؟
در مورد فروش سهام عدالت کسانی که کد بورسی دارند و با صفحه معاملات آنلاین کار می‌کنند هیچ تدبیری نشده است جز اینکه همه کارگزاری‌ها یک لینک جدا روی صفحه اصلی گذاشته‌اند و سهامداران بورس نمی‌توانند سهام عدالت خود را در سبد معاملات خود ببینند و این یعنی سازوکاری برای این منظور درنظر نگرفته‌اند.
دلاوری از کرمانشاه 

پله‌برقی پل عابر گیشا خراب است
بالابر پله‌برقی پل عابر‌پیاده اتوبان چمران، تقاطع گیشا از هر دو طرف غربی و شرقی آن مدت‌هاست خراب است و تعمیر نمی‌شود و مشکلات زیادی برای سالمندان و بیماران ایجاد کرده است.
کاوه از تهران 

احکام پرسنل بیمارستان‌ها چه شد
وزارت بهداشت تا امروز احکام جدید پرسنل بیمارستان‌ها و کادردرمانی را صادر نکرده است. یعنی بعد از گذشت 3ماه از سال هنوز وقت صدور احکام جدید نشده است؟ این رفتار حق کسانی که برای نابودی کرونا جانفشانی کردند نیست.
انصافی از رشت

سنگین‌ترین مجازات‌ها برای قاتل رومینا اجرا شود
ماجرای قتل دختر نوجوان تالشی روح جامعه را آزرده‌خاطر کرده است و از قوه‌قضاییه تقاضا داریم سنگین‌ترین مجازات‌ها را برای قاتل یا قاتلان درنظر بگیرند تا دیگر چنین جراتی در فردی برای قتل پیدا نشود و تصور این نباشد که قانون حامی این نوع قتل است.
 چرا پدر این دختر٬ دخترش را به خاطر فرار و ارتباط با پسری جوان به قتل رسانده است؟!
 ثباتی از شهریار

تبلیغات چای خارجی از صدا‌و‌سیما به چه معناست؟
مگر قرار نبود اجناسی که امکان تولید داخلی آنها وجود دارد، از خارج وارد نشوند؟ پس چگونه است که در صداوسیمای ملی همه روزه کالاهای خارجی به‌خصوص چای هندی تبلیغ می‌شود؟
بهادریان از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید