• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 8 خرداد 1399
کد مطلب : 101521
+
-

نکته بازی

خود شما تضمین می‌دهی؟
فرهاد مجیدی به مدیرعامل استقلال نامه نوشته و خواستار دریافت تضمین ضدکرونایی از برگزارکنندگان مسابقات لیگ برتر شده است؛ یعنی مثلا سازمان لیگ تضمین بدهد که درصورت برگزاری بازی‌ها، کسی به کرونا مبتلا نمی‌شود. خب البته فرهاد طبق معمول در جریان نبوده؛ چون حدود 20 روز پیش برخی باشگاه‌ها خواهان همین تضمین شدند، اما سازمان لیگ جواب داد اجابت چنین درخواستی منطقی نیست. حالا جسارتا می‌خواهیم از فرهاد مجیدی بپرسیم که آیا خود او ضمانت می‌دهد در بازه زمانی مقرر برای برگزاری لیگ، درصورت لغو مسابقات هیچ بازیکنی کرونا نگیرد؟ همین الان بدون تمرین و بازی، تست حداقل 10بازیکن لیگی مثبت شده؛ خب اینها کجا کرونا گرفته‌اند؟ آیا مدیران و مربیان توانسته‌اند بازیکنان خود را در دوران قرنطینه کنترل کنند؟ اگر فوتبال نبود که هر یک از اینها برای اقوام مریض و سالمندشان حکم بمب ساعتی را داشتند.

واقعا برای کسی مهم نیست
نیکبخت واحدی همچنان به مصاحبه‌هایش ادامه می‌دهد و به خیال خودش ابعاد تکان‌دهنده از زندگی فوتبالی‌اش بر ملا می‌کند. خیلی جاها هم راحت می‌توان فهمید چیزهایی که او می‌گوید حقیقت- یا دست‌کم همه حقیقت- نیست. با این همه یک نفر باید به نیکی یادآوری کند ستاره اقبالش به خاک افتاده و الان برای کمتر کسی مهم است او چرا از استقلال به پرسپولیس آمد، در زمان این انتقال چه احساسی داشت یا چرا به جام‌جهانی نرفت. اصطلاح «دوره‌ات گذشته» دقیقا در مورد نیکبخت صدق می‌کند و او با مروری روی واکنش‌ها به مصاحبه‌های خودش راحت این موضوع را می‌فهمد. همچنین نیکبخت خیلی هم نباید گول دعوت دورهمی را بخورد؛ چه اینکه مهران مدیری بالای  3 دور از همه مردان و زنان ایرانی که بیشتر از هزار نفر آنها را می‌شناسند به این برنامه دعوت کرده است! 

سردار آزمون ثانی!
سردار آزمون انصافا بازیکن خوبی است، اما بیشترین وجه شهرت او به‌خاطر سیل گمانه‌زنی‌های نقل‌وانتقالاتی است که هیچ‌کدام هم به هیچ کجا نمی‌رسد. ما البته در فوتبال ایران یک بازیکن این‌طوری دیگر هم داریم که خیلی به چشم نمی‌آید. او مجید حسینی است. یعنی شما اگر عبارت «پیشنهاد برای مجید حسینی» را جست‌وجو کنید، احتمالا گوگل قبل از نمایش نتایج، یک دل سیر گریه خواهد کرد. مدافع سابق استقلال و تیم ملی که انصافا بازیکن خوبی هم هست، از زمان حضور در ترابوزان‌اسپور در کانون این شایعات قرار داشته است. آخرین بار همین 2 روز پیش خبر رسید پنج باشگاه اروپایی از سه کشور خواهان جذب حسینی هستند؛ طوری که دیبالا هم این شرایط را ندارد. از قرار معلوم رسانه‌های ورزشی ترکیه کذاب و شایعه‌پرداز هستند و هر چیزی هم که آنها می‌نویسند، اینجا ترجمه می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید