• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 31 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 101163
+
-

با مردم

با مردم

  چرا جلوی تخریب‌کنندگان بازار سرمایه را نمی‌گیرند
مردم با هزار امید و آرزو و به تشویق دولت وارد بورس شده‌اند، اما حقوقی‌های حاضر در بازار مدام در حال تخریب صف‌های خرید هستند! از طرفی مردم را دعوت به سهامداری می‌کنند و از طرفی با حقوقی‌های نورچشمی و متخلف برخورد نمی‌کنند ؟ چرا باید یک شرکت حقوقی بتواند 90درصد حجم معاملات را به‌فروش برساند.
یک سهامدار خرد

  تنها پسر سربازم را به اصفهان برگردانید
تنها پسرم در این اوضاع کرونایی به سربازی اعزام شده و درحالی‌که امریه اصفهان دارد و پدرش جانباز جنگ است، برای آموزشی به بیرجند اعزام شده است. چه‌کسی پاسخگوی بیماری احتمالی فرزند من در آن شهر غریب است.
محمدی از اصفهان 

  خطر گیم نت، کمتر از مترو و اتوبوس است
من در یک شهرستان کوچک گیم نت دارم و با هزار قرض و وام توانستم یک کاسبی کوچک دایر کنم. اکنون 3‌ماه است که گیم نت ما بسته است و اجازه فعالیت نداریم که در این شرایط قابل درک است. اما اگر در شهرستان خود ما امکان استفاده از اتوبوس و تاکسی و بازار وجود دارد، چرا باید گیم نت من که 2 فرزند کوچک و اجاره خانه دارم همچنان بسته باشد، آیا خطر گیم نت من کمتر از اتوبوس یا مترو در شهرهای بزرگ است؟
 دیوانی از ایلام

  فروش برنج نیم دانه، قاطی برنج درجه یک 
از یک فروشگاه زنجیره‌ای بنام، برنج درجه یک را کیلویی 24هزارو 300 تومان خریدم، اما وقتی در گونی برنج را در خانه باز کردم متوجه شدم تقریبا نیمی از برنج نیم دانه است، وقتی هم به فروشگاه شکایت کردم گفتند بروید تعزیرات پیگیر شوید. این انصاف است در این شرایط با مردم این کار را بکنند.
یوسفی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید