• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 29 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100964
+
-

فوتبال ایران

  آذری: اهواز تا شروع لیگ عادی می‌شود
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است با تمهیداتی که از سوی استانداری خوزستان اندیشیده شده، اهواز تا زمان برگزاری مسابقات فوتبال به شرایط عادی بازمی‌گردد. آذری درباره اینکه برخی از عدم‌میزبانی شهرهایی که وضعیت عادی ندارند، صحبت می‌کنند، به تسنیم گفت: «بهتر است عده‌ای در این شرایط به پیشواز نروند! علاوه بر این مجموعه فولاد خوزستان و ورزشگاه شهدای فولاد مدت‌هاست به‌طور کامل قرنطینه و مدام در حال ایزوله شدن است. این حق ماست که مقابل استقلال در خانه بازی کنیم. من موظفم از حق باشگاهم مقابل هر باشگاهی دفاع کنم و الان هم مطمئنم تا روز بازی وضعیت اهواز بهتر خواهد بود.»

   کارگزار پرسپولیس را پولدار کرد
شرکت کارگزار آتیه داده‌پرداز با پرداخت 7 میلیارد به پرسپولیس در راستای پرداخت مطالبات آنها، گام مهمی برای برطرف کردن مشکلات تیم برداشت. بعد از عقد قرارداد الحاقیه همکاری مابین شرکت کارگزار آتیه داده‌پرداز و باشگاه پرسپولیس، این شرکت تعهد داده بود طی این هفته مبلغی را به باشگاه پرداخت کند.

   مدیرتراکتور: استخر و هتل و هواپیما را چه کنیم؟
مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت:«نباید فراموش کنیم که شرط شروع مسابقات، رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلامی فیفا و ستاد مبارزه با کروناست. شاید ضدعفونی محل تمرینات و رختکن ورزشگاه‌ها امکان‌پذیر باشد اما چگونه استخر و سالن‌های بدنسازی مورد استفاده -که مالکیتش با خود باشگاه‌ها نیست- را ضدعفونی کنیم؟ اتوبوس، هواپیما، هتل، رستوران و غیره، فضاهای عمومی هستند که تیم‌ها به ناچار از این محل‌ها هم استفاده می‌کنند. مسئولان مطمئن باشند که باشگاه‌هایی که خواستار لغو مسابقات شده‌اند، متوجه پیامدهای آن هستند و قطعاً با بازیکنانشان درخصوص مابقی قرارداد تفاهم خواهند کرد؛ پس این موضوع نشان می‌دهد که ما ترسی از هزینه‌ها هم نداریم و تنها حفظ سلامت جامعه و ورزشکاران برای ما مهم است.»

   مهدی تاج در کمیته اضطراری AFC 
مهدی تاج در کمیته اضطراری AFC حضور دارد. رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران که چند هفته قبل و بعد از طی کردن دوره بیماری‌اش به ایران بازگشت، حالا به‌عنوان یکی از اعضای کمیته اضطراریAFC معرفی شده است. تاج که دو دوره این عنوان را همراه خود داشت، در این کمیته به همراه 4 معاون دیگر شیخ سلمان و زیرنظر او فعالیت خواهد کرد. وظیفه کمیته اضطراری این است که مشکلات کمیته اجرایی این نهاد را حل و فصل کند و مصوباتش باید فورا اجرا شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید