• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 24 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100615
+
-

پرسپولیسی‌ها فقط به فکر خودشان هستند

میلاد زکی‌پور: رپ را دوست دارم اما نمی‌خواهم خواننده شوم

محمد زارعی

مدافع استقلال می‌گوید اصرار یک تیم به برگزاری لیگ عجیب است. میلاد زکی‌پور که این روزها با انتشار ویدئویی قدیمی از رپ‌خواندنش در فضای مجازی سوژه شده بود، درباره ادامه لیگ معتقداست که برگزاری فشرده بازی‌ها باعث مصدومیت بازیکنان خواهد شد. گفت‌وگوی زکی‌پور با همشهری را بخوانید:

 پرسپولیسی‌ها درباره احتمال تعطیلی لیگ بدون اعلام قهرمان معترض هستند. نظر تو چیست؟
معترض چه هستند؟ 10امتیاز اختلاف دارند، البته ما یک بازی هم کمتر انجام دادیم. 30امتیاز هم باقی‌مانده است. مگر می‌شود پرسپولیس را قهرمان اعلام کرد. حالا آنها (پرسپولیس) تیم اول شوند، وضعیت تیم‌هایی که باید سهمیه آسیا بگیرند، چه می‌شود؟ تیم‌های لیگ یکی که خیلی هم خرج کرده‌اند تا به لیگ برتر بیایند. وضعیت تیم قهرمان جام حذفی چه می‌شود؟ باشد پرسپولیس را قهرمان لیگ کنند، ما هم قهرمان حذفی شویم.
 به‌هرحال باید وضعیت لیگ فصل جاری مشخص شود.
اگر هم باید مشخص شود، تصمیم درست بگیرند نه اینکه یک تیم فقط به فکر قهرمانی خودش باشد. آنها (پرسپولیس) فقط به فکر خودشان هستند. به هرحال باید پذیرفت با جمیع جهات شرایط مهیای ادامه برگزاری لیگ نیست. چرا اصرار بی‌خود دارند که لیگ را برگزار کنند یا نام آنها را به عنوان تیم قهرمان اعلام کنند. دائما هم می‌گویند در اروپا برگزار می‌شود! چه چیز کشور ما با کشورهای اروپایی قابل قیاس است؟ امکانات در اروپا فوق‌العاده است اما ما حتی زمین تمرین نداریم.
 باشگاه پرسپولیس و به‌خصوص بازیکنانش به ادامه لیگ و به کسب عنوان قهرمانی تأکید دارند. نظری نداری؟
خب پرسپولیسی ها فقط دنبال قهرمانی و کاپ هستند ولی برگزاری هر سه‌چهارروز یک بازی فشار زیادی به بازیکنان می‌آورد. مصدومیت‌ها زیاد می‌شود و کیفیت هم پایین خواهد آمد. مصدومیت‌های شبیه مورد داریوش شجاعیان یا محسن کریمی که رباط پاره می‌کنند و 6‌ماه دور از میادین خواهند بود. بعد باز دوباره ما باید شروع کنیم در اینستا‌گرام بنویسم که ان‌شاءالله پرقدرت به میادین برمی‌گردی و از این حرف‌های احساسی که زده می‌شود.
 اگر تصمیم بر برگزاری بازی‌ها و ادامه لیگ باشد، آمادگی‌اش را دارید؟
من که هر روز تمرینات اختصاصی خودم را دارم و چندین کیلومتر در روز می‌دوم. بازیکنان دیگر هم همین شرایط را دارند اما هیچی تمرینات گروهی نمی‌شود. مطمئنا با بدن ناآماده کیفیت بازی‌ها پایین می‌آید و مصدومیت‌ها هم زیاد می‌شود. من که سرباز استقلالم همین امروز بگویند بیا بازی کن می‌آیم و با‌ جان و دل بازی می‌کنم. اگر هم قرار باشد 2سال دیگر هم تمرین اختصاصی انجام دهیم، این کار را می‌کنیم.
 این روزها در فضای مجازی کلیپی از رپ‌خواندن تو منتشر شده که به‌شدت هم در بین هواداران سرو‌صدا کرده است. ماجرای ویدئو چیست؟
این کلیپ را کولی، دستیار شفر به بهانه روز تولدم چند روز قبل در اینستاگرام منتشر کرد. این ویدئو مال پارسال یا شاید 2سال قبل است. من به‌همراه وحید قربانی ماساژور تیم بعد از تمرین برای انجام کاری به سمت بانک می‌رفتیم که گفت یک دهن بخوان و برایم بفرست، من هم خواندم. جالب اینکه من خودم این کلیپ را نداشتم. من رپ را خیلی دوست دارم. خودم هم خوب رپ می‌خوانم اما قصد اینکه بعد از فوتبالم خواننده شوم را ندارم. حتی در اینستاگرام هم فعالیت زیادی ندارم. فقط اگر بخواهم تولد کسی را تبریک بگویم اینستا می‌آیم و خیلی کم درمورد خودم مطلبی می‌گذارم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید