• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 24 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100610
+
-

نمی‌توانند پوکر ما را ببینند دنبال بهانه هستند

ربیع‌خواه: بی‌عدالتی است که درصورت توقف لیگ پرسپولیس قهرمان اعلام نشود

نمی‌توانند پوکر ما را ببینند دنبال بهانه هستند

هافبک پرسپولیس منتظر آغاز تمرینات تیم است تا بتواند هرچه زوتر دوباره پا به توپ شود. ربیع‌خواه که تا پیش از کرونا جایگاه ثابت خود را در تیم از دست داده بود، حالا امیدوار است که بتواند با آغاز تمرینات دوباره به ترکیب اصلی راه پیدا کند. محسن ربیع‌خواه درخصوص شرایط این روزهای خودش و همچنین احتمال پایان یافتن لیگ با همشهری گفت‌وگو کرد.
  شرایط برگزاری لیگ هنوز مشخص نشده است.
واقعا همه از این شرایط کلافه شده‌ایم. من خودم شخصا دیگر خسته شده‌ام و لحظه‌شماری می‌کنم تا تمرینات دوباره باز شود تا بتوانم دوباره در زمین چمن پا به توپ شوم.
  هر روز شایعات جدیدی در مورد لیگ شنیده می‌شود.
ما هم قطعا مانند همه امیدواریم که شرایط این بیماری هر چه زودتر تمام شود تا بتوانیم در کنار هواداران فوتبال بازی کنیم. اما نکته اینجاست که برای ما الان مهم این است که از حق خودمان دفاع کنیم.
  البته خیلی از تیم‌ها خواهان تعطیلی لیگ هستند.
اگر شرایط طوری است که باید لیگ تعطیل شود، این کار را انجام دهند اما پرسپولیس باید به‌عنوان قهرمان معرفی شود. ما برای رسیدن به این جایگاه زحمت کشیده‌ایم و نباید حق ما ضایع شود؛ در غیر این صورت کمال بی‌عدالتی است.
  اما بسیاری از تیم‌ها مخالف قهرمانی پرسپولیس هستند.
اگر خودشان الان صدرنشین بودند هم این حرف‌ها را می‌زدند؟ آنها به‌نظرم نمی‌توانند ببینند پرسپولیس ۴بار پشت سر هم قهرمان شده و حالا دنبال بهانه هستند.
  پرسپولیس اما این روزها شرایط خوبی ندارد.
من نمی‌خواهم در مورد حواشی پرسپولیس صحبت کنم اما این را می‌دانم که چند‌ماه است که دریافتی نداشته‌ایم. امیدوارم این شرایط زودتر بهتر شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید