• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 21 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100305
+
-

اسیدپاشی روی دوست صمیمی، به‌خاطر اختلاف مالی


مرد جوانی که با دوستش دچار اختلاف مالی شده بود وقتی نتوانست این مشکل را برطرف کند، دست به اسیدپاشی زد، اما 2ساعت بعد توسط پلیس دستگیر شد.
به گزارش همشهری، شامگاه جمعه به مأموران کلانتری 149امامزاده‌ حسن خبر رسید که در نزدیکی چهارراه فتحی، اسیدپاشی اتفاق افتاده و مرد جوانی به‌شدت مصدوم شده است. لحظاتی بعد مأموران خود را به محل حادثه رساندند و با جوانی که از شدت درد و سوزش به‌خود می‌پیچید روبه‌رو شدند. همزمان با حضور پلیس، امدادگران اورژانس نیز خود را به محل حادثه رساندند و قربانی اسیدپاشی به بیمارستان منتقل شد. در این میان تحقیقات مأموران حاکی از آن بود که این اسیدپاشی به‌دلیل اختلاف مالی رخ داده و مرد اسیدپاش دوست فرد آسیب دیده است. آنطور که شاهدان می‌گفتند دقایقی قبل مرد اسیدپاش که با دوستش دچار اختلاف مالی شده بود بعد از بگومگو محتویات ظرفی را که داخلش اسید بود روی دوستش ریخته و متواری شده بود. در این شرایط بود که با دستور قضایی تحقیقات برای دستگیری مرد اسیدپاش آغاز شد. درحالی‌که حدود 2ساعت از این اسیدپاشی می‌گذشت مأموران به اطلاعاتی درخصوص مخفیگاه مرد اسیدپاش دست یافتند. زمانی که مأموران آنجا را محاصره کرده بودند پی بردند که او قصد دارد از راه پشت بام فرار کند. به این ترتیب مأموران راه فرارش را سد و او را دستگیر کردند.
سرهنگ ایوب صالحی، رئیس‌کلانتری 149امامزاده ‌حسن(ع) در این‌باره گفت: متهم در بازجویی‌های اولیه انگیزه‌اش را از اسیدپاشی اختلافات مالی با دوستش اعلام کرد و گفت: چون نمی‌توانست طلبش را از او بگیرد دست به این کار زده است. به گفته سرهنگ صالحی، متهم با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید