• سه شنبه 8 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 20 ذی القعده 1445
  • 2024 May 28

دروغ قیطریه برملا شد

سازمان حفاظت محیط‌زیست: ادعای قطع درختان در پارک قیطریه غیرمستند و کذب است
شایعات و برچسب‌های سیاسی بی‌اساس را کنار بگذارید. شهرداری تهران طی 33ماه اخیر ۲.۵میلیون اصله درخت در تهران کاشته است.

روی این صندلی‌ها با احتیاط بنشینید

صبح دوشنبه مجلس دوازدهم به‌صورت رسمی با پیام رهبر معظم ‌انقلاب و با حضور سران قوا و ریاست هیأت‌رئیسه سنی آغاز به‌کار کرد؛ مجلسی که آیین افتتاحیه آن بیش‌از هر چیز تحت‌تأثیر سانحه اخیر بالگرد رئیس‌جمهور شهید ایران و همراهان شهیدش بود.

خونی که برای ملت کار می‌کند

فیلمساز ضدانقلاب از کشور متواری می‌شود. بیانیه‌ای می‌دهد پر از توهین به ایران و ایرانیان. هدف روشن است؛ گرفتن تحفه‌ و یک مشت دلار از جشنواره فرانسوی‌. قبلا هم چند فیلمساز بی‌وطن همین راه را رفته‌اند.

الزامات مجلس دوازدهم

در پیامی که رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز کار مجلس دوازدهم صادر کردند، توصیه‌ها و ارشاداتی از سوی ایشان مطرح شد که در این بین، متوجه‌کردن منتخبان مردم به موضوعاتی چون «رعایت صداقت و تقوا»، «حرکت جمعی و همدلانه» و همچنین «دوری از تنش و نزاع» سرآمد این تأکیدات بود.

متهمان اصلی سقوط بورس

آمارها نشان می‌دهد از زمان سقوط بالگرد رئیس‌جمهوری شهید تاکنون بیش از 6میلیارد دلار از ارزش بازار سهام کاسته شده و از ابتدای هفته شدت نزول بازار سهام بیشتر شده است.

سفارش میلیونی برای پرنده بهشتی

انواع گیاه گوشتخوار و گل خون‌ریز یکی از هزاران دستاورد شگفت‌انگیز و شاید ناباورانه علمی و پژوهشی چارلز داروین در زمان خود بود.

غیرقابل انتشار از رفح

حمله موشکی یکشنبه‌شب رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در شهر رفح در نوار غزه و انتشار تصاویر کودکانی سوخته یا بدون سر جامعه جهانی را تکان داده است.