07
سه شنبه 8 خرداد 1403
شماره 9110
بیست و چهار
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مدیر هتاک پلتفرم برخورد کنید

انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران طی نامه‌ای سرگشاده از شورای صیانت خانه سینما خواست در پاسخ به توهین مدیر پلتفرم نماوا تعلل نکند.
ویژه
فیلم «میان صخره‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مختار عبداللهی موفق به کسب 3 جایزه از جشنواره فیلم کودک و نوجوان «قهرمان» در کشور روسیه شد.
جورج لوکاس، خالق «جنگ ستارگان» که در سال1977 با ساخت نخستین قسمت این فرنچایز محبوب به جایگاهی افسانه‌ای در عالم فیلمسازی رسید، در جشنواره فیلم کن امسال نخل طلای افتخاری را از دست دوست و همکار قدیمی‌اش، فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان سه‌گانه «پدرخوانده» گرفت.

پرونده باز فیلمنامه‌های تولید نشده

سازمان بودجه‌ای برای تولید سریال‌ها دارد؟
گزارش
با آمدن پیمان جبلی به سازمان صداوسیما، این مدیر که در شبکه پرس تی وی و همچنین سال‌های سال در معاونت سیاسی حضور داشته، بنا را بر کوچک‌سازی‌ و چابک‌سازی‌ سازمان گذاشته و نخستین اقدام کاری‌اش، بخش خبری بود.
بازیگر آمریکایی کشته شد

بازیگر آمریکایی کشته شد

جانی واکتور، بازیگر «بیمارستان عمومی» در ماجرای سرقت از اتومبیلش در لس‌آنجلس گلوله خورد و کشته شد
ادای دین اهالی فرهنگ و هنر به شهید جمهور
ادای دین اهالی فرهنگ و هنر به شهید جمهور
مراسم نکوداشت شهید رئیسی در تالار وحدت و مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد
دیروز در 2 مراسم اهالی فرهنگ و هنر به شهید آیت الله رئیسی ادای دین کردند. مراسم اول در تالار وحدت برگزار شد که متولی اش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و میزبان مراسم دوم که با حضور هنرمندان رادیو و تلویزیون و در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، صدا و سیما بود.
وقتی هنرمند بدل به تکنیسین می‌شود طبیعتاً مانند کاسب عمل می‌کند و دنبال بازار است.
PDF بیست و چهار
کوتاه بیست و چهار
کمیسیون رسیدگی ماده ۸ آیین‌نامه ایجاد، ساماندهی و نظارت بر سالن‌های نمایش فیلم، پس از بازدید از مجتمع تجاری، فرهنگی روتانو با مالکیت بخش خصوصی، واقع در منطقه تهرانپارس، با ایجاد ۲ سالن در این مجتمع موافقت کرد.