10-11
سه شنبه 8 خرداد 1403
شماره 9110
تماشاگر2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تکانه‌های یک تیم

بزرگ‌ترین تحول پرسپولیس، افزایش انگیزه و بازگشت روحیه جنگجویی بود
هفته گذشته پرسپولیس با یک پیروزی شورانگیز و فراموش‌نشدنی صدر جدول را از استقلال پس گرفت. از قرار معلوم تا‌کنون کام‌بک از باخت 3گله در تاریخ سرخپوشان نظیر نداشته است و به این ترتیب آنها فراز جدیدی را رقم زدند.
ویژه
محاسبه امتیازات تیم شمس آذر با احتساب 3 امتیاز منفی صورت گرفته است.
پرسپولیس بعد از یک پیروزی دراماتیک در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال‌خوزستان، آن‌هم درحالی‌که نزدیک بود امیدهایش را برای قهرمانی فصل از دست بدهد، امروز مقابل شمس‌آذر قرار می‌گیرد.
عیسی آل‌کثیر اگرچه بعضی موقعیت‌های مسلم گلزنی را از دست می‌دهد و حرص هواداران پرسپولیس را در می‌آورد اما به‌طور کلی بازگشت مؤثر و مفیدی به جمع سرخپوشان داشته است.

دو قدم مانده به جام

در هفته ماقبل‌آخر لیگ برتر صدرنشین سابق میزبان گل‌گهر است و صدرنشین جدید هم به قزوین می‌رود؛ منتظر جنجال‌های داوری باشید
هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امشب برگزار می‌شود و تمام تیم‌ها از ساعت20 طی 8بازی همزمان به میدان خواهند رفت.
سه‌شنبه سرنوشت

سه‌شنبه سرنوشت

سناریوهای روز مهمی که هم می‌تواند قهرمانی پرسپولیس را قطعی کند و هم استقلال را به یک‌قدمی جام برساند
فقط 2قدم تا پایان لیگ پرفرازوفرود امسال باقی‌مانده و نگاه اغلب هواداران فوتبال به کورس فشرده قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال است.
نكته بازی
همین اول کار بگوییم که حال‌مان از ادا و اطوارهای رایج در فوتبال ایران در مورد اینکه این داور را برای ما بگذارید یا نگذارید بد می‌شود.