• دو شنبه 30 بهمن 1402
  • الإثْنَيْن 9 شعبان 1445
  • 2024 Feb 19

زندانی‌های چینی در ایران یک دروغ شاخدار

«ورود زندانی‌های چینی به ایران برای ساخت مسکن» شایعه‌ای بود که به سرعت به سرخط خبرهای داخلی تبدیل شد و موجی از واکنش‌ها را به همراه آورد تا جایی که سرانجام این موضوع با تکذیبیه‌های متعدد مسئولان وزارت راه و شهرسازی و مدیران شهری شفاف شد.

مسیر اصلاح

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب صبح یکشنبه دیروز در دیدار هزاران نفر از مردم استان آذربایجان‌شرقی، «نگاه به‌خود» برای «تقویت نقاط قوت، کامیابی و رفع نقاط ضعف» و «نگاه هوشمندانه و بدون انفعال به دشمن» را 2 وظیفه مهم و اساسی برشمردند و با تأکید بر اهمیت وحدت ملی و انتخابات ۱۱اسفند به‌عنوان راه‌‌حل مشکلات و اصلاح امور، همه را به شرکت پرشور دراین رویداد مهم ملی فراخواندند و نکات مهمی را در باب چگونگی انتخاب نامزد اصلح، اتقان و سلامت انتخابات و پرهیز از بداخلاقی‌های انتخاباتی بیان کردند.

2خط استدلال ساده برای مشارکت

رهبر انقلاب در خصوص شرکت در انتخابات به 2گزاره ساده توجه دادند؛ یکی توجه به نقاط قوت و ضعف داخلی و دوم دشمنی دشمن. اما این دو چه کمکی به مشارکت می‌کنند؟

رونمایی از اتاق عمل تمام‌ایرانی

این روزها عبارت «ایران‌ساخت» خوشبختانه به یکی از کلیدواژه‌های اصلی در حوزه صنعت و فناوری کشور تبدیل شده است و حالا متخصصان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت یک اتاق عمل تمام‌ایرانی شده‌اند.

اکران سکانس برادران لیلا در کوروش کمپانی

کوروش کمپانی نه آخرین، بلکه جدید‌ترین بازیگران کلاهبرداری به روش پانزی کشف شده است، اما فهرست بلندی از این روش را می‌شود پیدا کرد.
گفت‌وگو با قاضی دادگاه کیفری2 لواسانات که طي 15‌ماه، بیش از 50حکم جایگزین حبس صادر کرده است

متهم را به اجاره‌خانه برای نیازمندان محکوم کردم

«زمانی دادیار جرائم داخل زندان بودم و از نزدیک می‌دیدم که چطور زندانی شدن افرادی که هیچ‌ سابقه کیفری نداشتند می‌توانست آنها را تبدیل به مجرمان سابقه‌دار کند؛ برای همین وقتی قاضی شدم، تصمیم گرفتم از زندانی شدن مجرمان جرائم سبک که سابقه کیفری ندارند جلوگیری کنم.»