02
دو شنبه 30 بهمن 1402
شماره 9032
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خبرسازان

سرلشکر محمدباقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه حضور پرشور مردم در عرصه‌هایی مانند راهپیمایی ۲۲بهمن و انتخابات اسفند نقش بسزایی در اقتدار و امنیت کشور دارد، اظهارکرد: امیدواریم مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات، حماسه‌ای دیگر خلق کنند.
ویژه
محسن رضایی، دبیر شورای ‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: انتخابات پیش‌رو در 2 عرصه نحوه اداره امور داخلی کشور و شکل‌دهی به جایگاه ایران در روابط بین‌الملل بسیار تأثیرگذار است.
خبرهای انتخاباتی دیروز بیشتر حول و حوش اصولگرایان می‌چرخید و از اصلاح‌طلب‌ها خبر قابل‌توجهی منتشر نشد.
نشست خانه گفت‌وگوی انتخابات با حضور برخی استادان از طیف‌های فکری مختلف و چهره‌های شاخص گروه‌ها و احزاب سیاسی کشور در دانشگاه تهران برگزار شد.

مسیر اصلاح

رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی: کسانی که وارد انتخابات می شوند از توهین و تهمت به دیگران اجتناب کنند
رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب صبح یکشنبه دیروز در دیدار هزاران نفر از مردم استان آذربایجان‌شرقی، «نگاه به‌خود» برای «تقویت نقاط قوت، کامیابی و رفع نقاط ضعف» و «نگاه هوشمندانه و بدون انفعال به دشمن» را 2 وظیفه مهم و اساسی برشمردند و با تأکید بر اهمیت وحدت ملی و انتخابات ۱۱اسفند به‌عنوان راه‌‌حل مشکلات و اصلاح امور، همه را به شرکت پرشور دراین رویداد مهم ملی فراخواندند و نکات مهمی را در باب چگونگی انتخاب نامزد اصلح، اتقان و سلامت انتخابات و پرهیز از بداخلاقی‌های انتخاباتی بیان کردند.

تصمیم مهم درباره تلگرام اینستاگرام و واتساپ

سید محمدامین آقامیری، ‌دبیر شورای‌عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی مصوبات جلسه نودوششم این شورا را درباره امکان دسترسی به سکوهای خارجی با سازوکارهای حکمرانی‌پذیر، ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی و ایجاد سامانه ملی و جامع داده ابلاغ کرد.
چشم‌انداز توسعه قدرت دریایی ایران
نیروهای‌ مسلح ایران در حوزه دریایی، چشم‌اندازهای نوینی را ترسیم کرده‌اند.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
هرگونه تغییر در مرزها، خط قرمز ایران به‌ حساب می‌آید؛ راهبردی که با حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌شود.